"Неможливо здійснювати міжнародні авіаперельоти без узгодження двох регуляторів: європейського та американського, так це працює. Українська сторона вже передає регуляторам своє бачення, як працюватиме в умовах воєнного стану, свою оцінку ризиків, підходи, алгоритми", - зазначив чиновник. Кубраков додав, що країн, де працюють аеропорти і куди будь-якої миті можуть прилітати дрони чи ракети, у світі небагато. Найуспішнішим із них є Ізраїль.
Тому українська сторона багато часу проводила та проводить консультації з адміністрацією цивільної авіації Ізраїлю. "Не хочу жодних термінів промовляти, але зараз ми вже передаватимемо офіційно наше бачення регуляторам і ми вступаємо з ними в офіційні переговори", - додав віце-прем'єр. Про те, які аеропорти можуть бути відкриті, міністр поки не говорить. На рівні планів є різні сценарії, нам важливо почути перший офіційний зворотний зв'язок від регуляторів", - пояснив Кубраков.
За його словами, є європейські авіакомпанії, які дуже цікавляться відкриттям авіапростору України. Зокрема, Ryanair, які хочуть весь ринок відразу після відкриття авіапростору, вони подають десятки заявок. Також ведуться переговори з трьома українськими авіакомпаніями. "І вони теж підтверджують, звичайно, що вони хочуть літати тут, це їхні базові аеропорти, їхня базова країна", - додав міністр. Щодо довоєнних планів створення українського авіаційного національного оператора, то віце-прем'єр зазначив, що зараз це точно не є головним пріоритетом. До цього питання треба буде повернутись після війни".
Микола Шафалюк, доброволець, який був у старому та новому терміналі Донецького аеропорту, розповів, що це місце було плацдармом для заходження до Донецька, проте план так і не втілили в життя, передають Патріоти України. "Це був плацдарм для заходу до ...
Північнокорейські військові, який РФ залучає для боїв на Курському напрямку, могли ліквідувати п'ятьох російських окупантів. Про це повідомляє моніторингова група Telegram-каналу "Кримський вітер", передають Патріоти України. Зазначають, що у цій справ...