"Неможливо здійснювати міжнародні авіаперельоти без узгодження двох регуляторів: європейського та американського, так це працює. Українська сторона вже передає регуляторам своє бачення, як працюватиме в умовах воєнного стану, свою оцінку ризиків, підходи, алгоритми", - зазначив чиновник. Кубраков додав, що країн, де працюють аеропорти і куди будь-якої миті можуть прилітати дрони чи ракети, у світі небагато. Найуспішнішим із них є Ізраїль.
Тому українська сторона багато часу проводила та проводить консультації з адміністрацією цивільної авіації Ізраїлю. "Не хочу жодних термінів промовляти, але зараз ми вже передаватимемо офіційно наше бачення регуляторам і ми вступаємо з ними в офіційні переговори", - додав віце-прем'єр. Про те, які аеропорти можуть бути відкриті, міністр поки не говорить. На рівні планів є різні сценарії, нам важливо почути перший офіційний зворотний зв'язок від регуляторів", - пояснив Кубраков.
За його словами, є європейські авіакомпанії, які дуже цікавляться відкриттям авіапростору України. Зокрема, Ryanair, які хочуть весь ринок відразу після відкриття авіапростору, вони подають десятки заявок. Також ведуться переговори з трьома українськими авіакомпаніями. "І вони теж підтверджують, звичайно, що вони хочуть літати тут, це їхні базові аеропорти, їхня базова країна", - додав міністр. Щодо довоєнних планів створення українського авіаційного національного оператора, то віце-прем'єр зазначив, що зараз це точно не є головним пріоритетом. До цього питання треба буде повернутись після війни".
"Коли я писав блог по вбивству Фаріон, то зразу сказав, що ви будете здивовані вбивцею і мотивами", - пише у своєму блозі Борислав Береза, передають Патріоти України. "Зараз бачу сміхуйочки з приводу, що наступною жертвою мав бути Макс Бужанський. Про ...
Лідери козацтва пізніших часів відтіснили в пам'яті народу відчайдушного і умілого отамана, що з купкою запорожців став одним з вершителей доль Східної Європи і підняв роль українського козацтва до небувалих до того висот, перевершивши Байду Вишневецького