Франція вимагатиме від Європейського Союзу (ЄС) запровадити спільні для всього блоку обмеження на імпорт продукції з України. Навіть при продовженні лібералізації торгівлі пропонується запровадити квоти на українське зерно, зокрема пшеницю та ячмінь, передають Патріоти України.
Про це заявив міністр сільського господарства Франції Марк Фесно в ефірі France info. Він зазначив, що солідарність з Україною не має призводити до дестабілізації європейських ринків, бо зрештою це "обернеться і проти українців".
"Ринок зернових дуже дезорганізований. І це не провина українців. Це російська агресія, яка зруйнувала ринки. Росіяни зайшли на ринки, де знаходилися українці. Як наслідок, українці йдуть на європейський ринок. І все це тисне на ціни в Європі загалом, і дуже сильно тисне на кордоні. Ми добре знаємо про демонстрації зокрема у Польщі сьогодні", – цитує Фесно "Укрінформ".
Французький міністр пообіцяв, що наполягатиме на впровадженні обмежень щодо українського зерна. Також Фесно вважає, що при введенні квот потрібно враховувати не ті обсяги українського імпорту, які фіксуються зараз, а старіші (і, відповідно, нижчі) показники.
Раніше Європарламент та Рада ЄС попередньо домовилися про продовження заходів щодо лібералізації торгівлі з Україною. Тимчасове призупинення імпортних мит та квот на експорт української сільськогосподарської продукції до ЄС, згідно з цим планом, буде продовжено ще на рік, до 5 червня 2025 року.
Остаточне рішення прийматиметься на саміті ЄС 21-22 березня. Для його затвердження потрібна згода всіх країн-членів Євросоюзу. Крім того, продовження "торговельного безвізу" для України має підтримати Європейський парламент. Чинна угода закінчується 5 червня 2024 року. Нові правила мають набути чинності відразу після закінчення терміну дії.
У середу, 13 серпня, акції найбагатшої нафтової компанії Росії "Сургутнефтегаз", яка тримає на рахунках майже $70 млрд запасів валюти, несподівано злетіли на Московській біржі. Про це повідомляє російське Moscow Times, передають Патріоти України. Тоді ...
В Росії автозавод BNM, що належить дилерському холдингу БН-Моторс, зупинив виробництво менш ніж через пів року після запуску. Підприємство випускало копії китайських фургонів під брендом BNM Model 1. Про це повідомляє The Moscow Times у середу, 13 серп...