У НАТО не злякалися: Російський стелс-винищувач Су-57 виявився безглуздим і недієздатним

На Заході вже починають проектувати винищувач шостого покоління, а російські військові досі не зняли ролик, як Су-57 завдає ударів ракетами по повітряних і наземних мішенях.

За кілька днів до авіакатастрофи російського Су-57 американський журнал The National Interest попереджав про те, що літак - «сирий». Про це журнал написав після того, як в РФ опублікували кадри польоту Су-57, передають Патріоти України.

На думку авторів матеріалу, випробування винищувача ні на йоту не наблизили його масовий випуск. Більш того, це абсолютно не означає, що літак готовий до повномасштабних бойових дій проти високотехнологічного противника.
Журналісти акцентують увагу на обтічних формулюваннях російських військових про літак, після яких про нього неможливо дізнатися нічого нового. Так, начальник Генштабу РФ Валерій Герасимов заявив, що в ході випробувань всі заплановані завдання були виконані. Однак які саме, він не уточнив. Відомо лише, що винищувач спеціально випробовували на Близькому Сході, щоб подивитися, як він себе буде вести на спеці і на місцевості, де багато піску.
Як припускає NI, літаки просто політали, але ніякого бойового розгортання не було. На Заході вже починають проектувати винищувач шостого покоління, а російські військові досі не зняли ролик, як Су-57 завдає ударів ракетами по повітряних і наземних мішенях. Це виглядає як мінімум дивним.
У минулому році два Су-57 також прибули до Сирії, де літали разом з літаком АВАКС А-50, чотирма штурмовиками Су-25 і чотирма винищувачами Су-35С. Літаки з'явилися на Близькому Сході після кількох тижнів інтенсивних боїв в Ідлібі і Східній Гуті між силами Асада і бойовиками опозиції.
Тоді в командуванні ВПС США зазначили, що наявність в районі Су-57 «підвищує рівень складності, при якому доводиться працювати льотчикам коаліції», однак додали, що в цілому, це на ситуацію не вплине. На думку військового експерта Тома Купера, відправляючи в Сирію Су-57, Кремль «грає в азартні ігри», використовуючи дорогоцінні прототипи. Крім того, подібні польоти небезпечні для пілотів. Купер вважає, що датчики, системи управління вогнем, авіоніка і навіть двигуни ще потребують доопрацювання.
Є й інша проблема - висока вартість Су-57. При скороченні витрат на озброєння Росії буде вкрай важко зробити десятки винищувачів, а потім ще інтегрувати їх в ВКС. Багато грошей іде на модернізацію радянських літаків, зокрема, Ту-22М і Ту-160М, які взагалі планується виробляти з нуля. Конкурувати з США, у яких достатня кількість F-22, Росії буде неможливо, і Су-57, за версією західних експертів, поки, скоріше питання політики і престижу.

Готові відкритися уже через місяць: В аеропорту "Київ" заговорили про відновлення польотів

вівторок, 16 квітень 2024, 9:57

Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) готовий приймати пасажирів через місяць з моменту відкриття авіаперевезень. Коли саме це станеться, поки що невідомо, проте керівництво "Києва" запевняє, що всі технічні пошкодження аеропорту можна швидко усунути. П...

Попри війну та кризу минулих років: Найбільша державна судноплавна компанія України отримала рекордний прибуток у 2023-му

вівторок, 16 квітень 2024, 9:32

Чистий прибуток державної компанії "Українське Дунайське пароплавство" за 2023 рік становив 719 млн. З 2022 року компанія сплатила у бюджет податків на суму понад 1,06 млрд грн, повідомив голова компанії Дмитро Москаленко. Рекордний прибуток УДП за мин...