Падіння роздрібних продаж в Росії у 2022 році торкнулося всіх груп товарів повсякденного попиту, крім однієї - алкоголю. До такого висновку прийшли аналітики NielsenIQ, проаналізувавши споживчі уподобання росіян. Про це пише видання The Moscow Times, передають Патріоти України.
За підсумками року війни продажі продовольчих товарів скоротилися на 2,4% у фізичному вираженні, а непродовольчих на 5,8%.
При цьому обсяги реалізації алкоголю зросли не тільки в грошах (на 11,2%), але і в літрах (на 0,7%). Різко зріс попит на міцний алкоголь: продажі горілки збільшилися на 2,4%, бренді - на 7,6%, джина - на 41%.
Виплати українцям із другою та третьою групою інвалідності не скасують. Інформація про скасування не відповідає дійсності. Про це повідомило Міністерство соціальної політики, передають Патріоти України. У відомстві наголосили, що зберігаються усі випла...
У Нацбанку мають намір працювати над тим, щоб різниця між готівковим та офіційним курсом долара не перевищувала 3%. Головне ж завдання регулятор бачить собі у забезпеченні стійкості гривні. Про це йдеться у Стратегії НБУ. За нею, рух до поступового осл...