Падіння роздрібних продаж в Росії у 2022 році торкнулося всіх груп товарів повсякденного попиту, крім однієї - алкоголю. До такого висновку прийшли аналітики NielsenIQ, проаналізувавши споживчі уподобання росіян. Про це пише видання The Moscow Times, передають Патріоти України.
За підсумками року війни продажі продовольчих товарів скоротилися на 2,4% у фізичному вираженні, а непродовольчих на 5,8%.
При цьому обсяги реалізації алкоголю зросли не тільки в грошах (на 11,2%), але і в літрах (на 0,7%). Різко зріс попит на міцний алкоголь: продажі горілки збільшилися на 2,4%, бренді - на 7,6%, джина - на 41%.
В умовах імовірного посилення санкційного тиску країна-агресор Росія покладається на своїх союзників, зокрема на Китай. Йдеться про пряму економічну підтримку та доходи від продажу енергоносіїв. Зокрема, РФ і КНР підписали меморандум про співпрацю в пи...
У Європі пропонують альтернативне рішення, однак, схоже, що час для вмовлянь Росії та її фактичних спонсорів війни минає. США чинитимуть тиск на країни G7, щоб вдарити по Індії та Китаю різко підвищеними тарифами на купівлю російської нафти, щоб змусит...