
Падіння роздрібних продаж в Росії у 2022 році торкнулося всіх груп товарів повсякденного попиту, крім однієї - алкоголю. До такого висновку прийшли аналітики NielsenIQ, проаналізувавши споживчі уподобання росіян. Про це пише видання The Moscow Times, передають Патріоти України.
За підсумками року війни продажі продовольчих товарів скоротилися на 2,4% у фізичному вираженні, а непродовольчих на 5,8%.
При цьому обсяги реалізації алкоголю зросли не тільки в грошах (на 11,2%), але і в літрах (на 0,7%). Різко зріс попит на міцний алкоголь: продажі горілки збільшилися на 2,4%, бренді - на 7,6%, джина - на 41%.
В Україні через посилення фінансового моніторингу дедалі більше людей відчуває на собі наслідки нових правил. Банки не просто можуть, вони зобов'язані перевіряти своїх клієнтів. При тому, якщо клієнт використовує рахунок не так, як заявив під час запов...
Генштаб Збройних сил України підтвердив ураження 29 жовтня одразу двох нафтопереробних заводів, що задіяні в забезпеченні армії російських агресорів. Якщо обидва чинники, що супроводжують атаки ЗСУ по російських НПЗ, – системність та інтенсивність - зб...