
Жителям України доведеться у 2021 році сплатити ще один податок - на житло. Квитанції на оплату цього податку повинні будуть відправити до 1 липня і з моменту отримання буде всього 60 днів на оплату. Про це йдеться в документі Податкового кодексу України, передають Патріоти України.
Податок на нерухомість буде виставлений за 2020 рік і заплатити його потрібно буде один раз.
Податок на житло потрібно буде сплатити тим, у кого квартира понад 60 квадратних метрів і будинок, площею понад 120 квадратних метрів. Тим, у кого житло меншого розміру - податок платити не потрібно.
У кожному регіоні ставку може встановлювати місцева влада, але за законом вона не повинна перевищувати певні норми в розмірі 1,5% від мінімальної зарплати.
У 2020 році така ставка склала 62,5 гривні. У 2021 році сума буде більше – 70,8 гривні.
Квитанції власникам нерухомості повинні прийти до 1 липня 2021 року й оплатити її потрібно протягом 60 днів після отримання.
За прострочення оплати податку на нерухомість передбачений штраф у розмірі 10% від суми боргу за прострочення до 30 днів. Якщо прострочення складе понад 30 днів, то 20% від суми податку.
У Росії планують збільшити купівлю іноземної валюти та золота у наступні 30 днів. Для цього з бюджету виділено у п'ять разів більше коштів, аніж місяцем раніше, передають Патріоти України. Так агресор намагається вплинути на рівень прибутків від продаж...
В Україні достатньо генерації електроенергії, однак пошкодження енергетичної інфраструктури ускладнюють її передачу між регіонами. Через це в окремих районах можуть виникати проблеми з електропостачанням, навіть коли загального обсягу виробництва виста...