Раніше відповідні зміни погодили Мінфін і Мінекономіки. Наразі залишилося лише зареєструвати наказ у Мін'юсті.
Лещенко зауважив, що найбільше підвищення торкнеться олігарха Ріната Ахметова: 3,2 млрд грн для "Метінвесту" і 1 млрд грн для ДТЕК. Так, на перевезення залізної руди тариф зросте з 1 вересня 2021 року на 8%, з 1 січня 2022 року на 20,4%.
На перевезення агропродукції з 1 вересня 2021 року на 8%, а з 1 січня 2022 року – на 6%. Також збільшується тариф на порожній пробіг.
Раніше ексочільник залізниці Іван Юрик зазначав, що за зміни тарифів з 1 вересня Укрзалізниця до кінця року зможе отримати додаткові доходи в сумі 1,783 млрд грн і близько 10 млрд грн — у наступному році.
За словами Лещенка наглядова рада УЗ ще рік тому виступила з ініціативою зміни тарифів, коли ціни на залізну руду лише почали зростати. Проте рішення блокувалося лобістами на рівні Держрегуляторної служби.
У січні 2021 року наглядова рада доручила ексочільнику УЗ Володимиру Жмаку знову запустити процес підвищення тарифів для вантажних перевезень, проте він зміни не підтримав. Жмак заявляв, що вантажні тарифи не є основною причиною збитків УЗ, а тому у 2021 році вартість перевезень вантажів не зросте.
Читайте також: Корупція та тарифи для Ахметова: за що летять голови в "Укрзалізниці"
Нагадуємо:
Рада нацбезпеки ініціювала введення тимчасового керівництва на Укрзалізниці до обрання голови правління та формування повноцінних органів управління товариства через критичний стан підприємства, що становить загрозу нацбезпеці.
В РНБО з посиланням на дані СБУ звернули увагу на недосконале тарифне регулювання, внаслідок чого тільки в останні 4 роки компанія втратила майже 100 млрд грн.
"Подальша робота компанії в рамках економічно необґрунтованих тарифів призведе до банкрутства", - вважають в СБУ.
Йдеться про різницю в тарифах для різних класів вантажів – дискримінаційний метод субсидіювання перевізників руди за рахунок інших вантажовідправників і за самої "Укрзалізниці".
Чисельні спроби змінити щось в цьому напрямку завжди зупинялися лобістами олігарха Ріната Ахметова, чий бізнес отримує найбільші преференції від чинних тарифів на залізничні перевезення.
Великі відсоткові ставки в банках Росії змусили російських підприємців шукати гроші у сусідніх державах. "Сбербанк" запропонував російським компаніям брати кредити в Білорусі, де працює дочірній банк. Про це пише The Moscow Times, передають Патріоти Ук...
Представники Болгарії та Румунії вимагають захисту від імпорту дешевого меду з України. Від занизької закупівельної ціни на мед страждають і самі українські пасічники. За їхніми словами, відвантажувати продукт оптовикам восени-2024 доводиться від 55 гр...