"Наразі вони (Uber, Uklon і Bolt. - Ред.) поза правовим полем працюють. Це є прямим ризиком для наших громадян у питаннях безпеки і питаннях відстоювання своїх інтересів у разі потреби", - сказав Погосян.
За його словами, щоб убезпечити пасажирів і вивести таксистів "із тіні", Мінінфраструктури розробило законопроєкт. Згідно з документом, таксисти муситимуть купувати патент на право займатися перевезеннями.
Погосян пояснив, що водій зможе купити патент на один рік, на один місяць тощо. Його вартість на один рік буде зафіксовано на рівні однієї мінімальної зарплати, яка встановлена станом на 1 січня поточного року. Якщо водій захоче придбати патент тільки на місяць, то відповідно суму потрібно розділити на 12. Для водіїв електромобілів вартість патенту буде вдвічі меншою.
"Ми створюємо умови, за яких люди, - а це сотні тисяч, які працюють у цій сфері незаконно і перевозять громадян, що є дуже відповідальним питанням, - працювали б на законних підставах. Вибір у кожного громадянина буде: або працювати на самого себе, купивши патент, або відкрити фірму і працювати як класична служба таксі", - додав Погосян.
Липень починається з фінансових новин для українських пенсіонерів - і не всім вони сподобаються. Частина отримає надбавки до пенсій, інші - допомогу від ООН, а для решти місяць пройде без змін, передають Патріоти України. Починаючи з 1 липня, додаткові...
З 2022 року українці сплачують податки за закордонні посилки, але не всі відправлення оподатковуються. Це залежить від вартості, кількості та відправника, повідомляє Центр безоплатної правової допомоги, передають Патріоти Українию. Коли податок НЕ нара...