
Вчені з'ясували, що продукт харчування, який раніше вважався здоровим, насправді може погано впливати на мозок, викликати його згасання і шкодити клітинам. Про це пише Express.co, зазначають Патріоти України.
За висновками дослідників, рослинні олії, що містять незамінні жирні кислоти омега-6, можуть збільшувати ризик розвитку деменції - набутого недоумства, а також хвороби Альцгеймера, пошкоджуючи клітини мозку.
Продукти, що містять найвищі концентрації поживних речовин, це соєва олія, кукурудзяна олія, майонез, волоські горіхи, насіння соняшнику і мигдаль.
Вчені Інституту неврологічних захворювань Гладстона (США), з'ясували, що високий рівень арахідонової кислоти, жирної кислоти омега-6, пов'язаний зі змінами мозку, зазвичай зустрічаються у людей з хворобою Альцгеймера.
Результати, опубліковані в журналі Nature Neuroscience, показали, що занадто багато арахідонової кислоти може бути шкідливим для мозку.
Хоча результати підкреслюють можливу зв'язок між омега-6 і хворобою Альцгеймера, інші омега-жирні кислоти можуть мати протилежний вплив на мозок.
Наприклад, омега-3, можуть захистити мозок від зниження когнітивних функцій. Так, додавання в дієту омега-3 жирних кислот DHA запобігає проблемам з пам'яттю і зменшує запальні ефекти рафінованих продуктів.
Якщо хочеться зберегти смак літа до холодної пори року, варто звернути увагу на рецепт полуничного «Мохіто». Ароматна полуниця, свіжа м’ята та цитрусові створюють освіжаючий напій, який стане справжньою знахідкою взимку, передають Патріоти України. Для...
Мигдаль і кеш’ю належать до горіхів із високою харчовою цінністю, але їхній склад суттєво відрізняється,. Мигдаль багатий на:. Він містить менше вуглеводів і більше харчових волокон, що робить його більш ситним продуктом. Кеш’ю відрізняється іншим проф...