
Пасажирам літаків зазвичай не видають парашути, і ось основні причини, чому, передають Патріоти України.
1. Нереалістично використати парашут у реальній ситуації
-
Велика висота польоту (9–12 км): без кисневої маски та спеціального спорядження стрибок небезпечний для життя.
-
Висока швидкість польоту (800–900 км/год): при такій швидкості вихід з літака може призвести до важких травм або смерті.
-
Температура на висоті: −40°C і нижче, ризик миттєвого обмороження.
2. Пасажири не навчені
-
Стрибок з парашутом вимагає навчання, тренувань і підготовки.
-
У разі надзвичайної ситуації паніка у салоні робить організовану евакуацію майже неможливою.
3. Конструкція літака не дозволяє
-
Сучасні авіалайнери не пристосовані до безпечного покидання літака в повітрі:
-
Відсутність відповідного люка для стрибків.
-
Герметичний тиск у салоні: раптове відкриття дверей може призвести до катастрофи.
-
Потоки повітря навколо літака створюють смертельно небезпечні турбулентності.
4. Парашути займають багато місця і дорогі
-
Один парашут важить 10–15 кг і займає багато місця.
-
Вартість парашута — від кількох тисяч доларів, що сильно збільшить ціну квитків.
5. Авіаперельоти — дуже безпечні
-
Шанс загинути в авіакатастрофі — приблизно 1 до 11 мільйонів.
-
У більшості надзвичайних ситуацій пілоти можуть посадити літак без аварії.
Висновок:
Парашути на комерційних рейсах не практичні, неефективні й часто небезпечні. Замість цього авіаіндустрія робить ставку на профілактику, надійність техніки та підготовку екіпажу.
Якщо їсти гречку щодня, організм отримає як користь, так і можливі ризики, залежно від кількості, способу приготування та загального раціону, передають Патріоти України. Висновок:
Їсти гречку щодня — не шкідливо, якщо вона є частиною збалансованого ра...
Після настання 60 років від занять бігом краще відмовитися і замінити їх іншою активністю, наприклад скандинавською ходьбою. Ця рекомендація є загальною настановою, яка базується на статистичному збільшенні ризиків з віком, згідно з Рекомендаціями ВООЗ...