
Пасажирам літаків зазвичай не видають парашути, і ось основні причини, чому, передають Патріоти України.
1. Нереалістично використати парашут у реальній ситуації
-
Велика висота польоту (9–12 км): без кисневої маски та спеціального спорядження стрибок небезпечний для життя.
-
Висока швидкість польоту (800–900 км/год): при такій швидкості вихід з літака може призвести до важких травм або смерті.
-
Температура на висоті: −40°C і нижче, ризик миттєвого обмороження.
2. Пасажири не навчені
-
Стрибок з парашутом вимагає навчання, тренувань і підготовки.
-
У разі надзвичайної ситуації паніка у салоні робить організовану евакуацію майже неможливою.
3. Конструкція літака не дозволяє
-
Сучасні авіалайнери не пристосовані до безпечного покидання літака в повітрі:
-
Відсутність відповідного люка для стрибків.
-
Герметичний тиск у салоні: раптове відкриття дверей може призвести до катастрофи.
-
Потоки повітря навколо літака створюють смертельно небезпечні турбулентності.
4. Парашути займають багато місця і дорогі
-
Один парашут важить 10–15 кг і займає багато місця.
-
Вартість парашута — від кількох тисяч доларів, що сильно збільшить ціну квитків.
5. Авіаперельоти — дуже безпечні
-
Шанс загинути в авіакатастрофі — приблизно 1 до 11 мільйонів.
-
У більшості надзвичайних ситуацій пілоти можуть посадити літак без аварії.
Висновок:
Парашути на комерційних рейсах не практичні, неефективні й часто небезпечні. Замість цього авіаіндустрія робить ставку на профілактику, надійність техніки та підготовку екіпажу.
Старі подушки, синтетичні освіжувачі повітря та зношені матраци можуть отруювати ваше життя щодня, поки ви нічого не підозрюєте. Про це попереджає гастроентеролог та випускник Гарварду доктор Саураб Сетхі, який нині працює у Каліфорнії. Його відео на I...
Шкарпетки - це справжні мікробні губки, і просто випрати їх недостатньо. Як попереджає мікробіолог докторка Прімроуз Фрістоун з Університету Лестера, наші стопи - це мініатюрні тропічні ліси, повні бактерій та грибків, які з легкістю виживають після з...