З архіву ПУ. Історія повторюється: Крах першого Керченського мосту

У 1945 році третина опор першого мосту через Керченську протоку зніс лід, а новенький міст окупантів сам розпадається, не дочекавшись свого першого сезону штормів, тим більше льодоходу

Обвалення частини Кримського мосту, яке відбулося днями, нагадало користувачам мережі про крах першого шляхопроводу через Керченську протоку в 1945 році. Тоді будівельники не врахували можливі природні загрози. Про це написала в Twitter користувач RoksolanaToday & Крим, передають Патріоти України.

"Як в 1945 році впав перший Керченський міст. 11 лютого по мосту з Криму на Кавказ проїхав особливо охороняється поїзд: з Ялти після конференції поверталася радянська делегація. А через тиждень льодові поля зруйнували перші опори моста. За три дня лід практично стер 42 з 115 опор", - написала блогер.

У коментарях користувачі мережі припустили, що новий міст спіткає та ж доля.

"Усе циклічно в цьому світі. Чекаємо. Недовго залишилося", - пише користувач під ніком Drew.

"Ще б пак. Міст через річку Стікс (в грецькій міфології ріка в царстві мертвих - ред.)"дерзнули "побудувати! Там перевізник на поромі, згідно з легендою, має бути", - жартує один з фоловерів блогера.

"Забудьте про льодохід, бетонні опори такого розміру і глибини лід може тільки подряпати. А ось глибинні зрушення ґрунтів це реальна проблема. Міст вони, швидше за все, не зруйнують, але зроблять дуже дорогим в експлуатації через усунення деформацій", - висунув свою версію один з користувачів Twitter.

А дехто жартує з приводу того, що швидше відбудеться:відновлять частину моста, яка нещодавно обвалилася або в Києві з'явиться гаряча вода.

Історична довідка:

У квітні 1944 року в Криму почалося будівництво моста через Керченську протоку. На той момент тут ще тривала війна, німці покинули півострів лише в травні.Через прагнення Кремля якнайшвидше реалізувати проект, ігноруються застереження будівельників про те, що наступної весни дрейфуючі по протоці брили льоду можуть пошкодити мостові опори. Справа в тому, що Азовське море замерзає біля північного узбережжя, і в кінці зими ці крижані поля виносить в Чорне море. Але міст все ж побудували, а комісія з Москви визнала його стан задовільним. У лютому 1945 року через Керченську протоку почався льодохід з Азовського моря. У деяких місцях навантаження на опори моста досягала 270 тон. І вже в середині лютого крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично стер 42 з 115 опор.

"Російські паспорти в ОРДЛО: Путін фактично узаконює свою військову присутність на окупованих територіях Донбасу", - Снєгирьов

вівторок, 19 листопад 2019, 22:59

Варто зазначити, що підписавши указ про спрощений режим видачі російського громадянства жителям так званих "ДНР" і "ЛНР" Путін фактично узаконює свою військову присутність на окупованих територіях Донбасу і легалізує місцевих бойовиків. На території ок...

Шок! Крадуть не соромлячись! - Хто в долі?

понеділок, 18 листопад 2019, 19:19

Розведення військ, Золоте, станиця Луганська Хто заробляє на мості в станиці Луганській. Дивіться в інтерв'ю: . 0:40 Розведення військ, Золоте, станиця Луганська . 3:15 Хто заробляє на мості в станиці Луганській. Комарницький. 6:00 Новообраний губе...