Автомобілі завжди були ахіллесовою п'ятою СРСР. Автомобільна промисловість Радянського Союзу завжди відставала від країн Заходу, повідомляють Патріоти України. У США і Європі був розвинений ринок, який задавав тренд та задовільняв потреби, тоді як в СРСР його практично не було - до Другої світової війни машини взагалі розходилися виключно по держструкрутах у невеликих кількостях, а після - продавалися невеликими партіями, за ними потрібно було стояти в черзі, та й не всі могли собі дозволити купити залізного коня. Тому Союзу було простіше копіювати автомобілі, ніж створювати з нуля. Чим він, власне, активно і займався, пише Обозреватель.
Але якщо більшу частину автомобілів копіювали легально, шляхом домовленостей із західними компаніями і отримання відповідних ліцензій, то як мінімум одну машину СРСР вкрав самим нахабним чином. І автомобіль цей добре відомий. Ім'я йому - Москвич-400/401.
Все почалося з того, що після Другої світової в СРСР виникла необхідність у масовому автомобілі для цивільного користування. Але розробляти, звичайно, його ніхто не збирався. Вихід знайшовся сам собою: ще до війни Сталіну сподобався німецький Opel Kadett. А вже безпосередньо під час війни цей автомобіль добре показав себе на поганих радянських дорогах за рахунок міцного цільнометалевого кузова та порівняно потужного (1 л, 23 ксс.) чотиритактного двигуна. Благо, в Союзі таких Кадетів було більш ніж достатньо, щоб оцінити його можливості - машини діставалися як трофей від німецьких військ та Третього Рейху, що зазнав краху.
Ну і, нарешті, ще один вирішальний фактор - було готове обладнання для виробництва копії Opel. Його вивезли з заводу Opel за репараціями і встановили на радянський Завод малолітражних автомобілів (ЗМА) в Москві.
Заперечувати, звичайно, ніхто не збирався - завод Опель у Рюссельхаймі зруйнувала союзна авіація, ніякої проектної документації на автомобіль не залишилося. Тому радянські інженери були повністю застраховані від звинувачень у плагіаті.
У підсумку, без будь-яких ліцензій і консультацій компанії-розробника: радянські конструктори просто взяли купу старих Opel Kadett, які залишилися в країні після німецько-радянської війни, все досконально вивчили, зважили та перемалювали. При цьому достовірно відомо, що Сталін заборонив вносити будь-які зміни в конструкцію авто для відправлення на конвеєр - так було швидше й дешевше.
Результатом цього проекту стало те, що вже у 1946 році Завод малолітражних автомобілів випустив свій перший Москвич-400, який в народі просто прозвали Москвичем. Автомобіль протримався на конвеєрі до 1954 року - потім його замінили вдосконаленим Москвич-401 (1954-1956 рр), який, втім, не сильно відрізнявся від оригінальної моделі. Всього за 10 років виробництва з конвеєра ЗМА зійшло 233 748 таких Москвичів. На кінець життєвого циклу машина застаріла і її замінили на радикальної інший Москвич-402.
Що ж стосується донора в особі Opel Kadett K36-K38, він був розроблений і поставлений на потік ще у 1937 році. У 1940-му випуск автомобіля зупинили через перепрофілювання заводу Опель під військові потреби. Але вже після війни, у 1947 році, коли підприємству вдалося частково стати на ноги, виробництво Кадета відновили. Остаточно його відправили на пенсію лише у 1953 році.
Для того, аби зруйнувати Керченський міст, який зʼєднує РФ з окупованим Кримом, недостатньо буде самих лише ракет ATACMS. Для того, щоб руйнація переправи стала гарантованою, нам потрібні Taurus, передають Патріоти України. Передачу Україні цих ракет п...
Сьогодні Росія визнала, що зробила уже другий за цей рік крок до ескалації війни проти України. Як наголосив президент України, по Дніпру була застосована нова російська балістична ракета, передають Патріоти України. "Путін ударив по нашому місту Дніпр...