Вперше БМ-21УМ “Берест” було продемонстровано у 2018 році на Міжнародній спеціалізованій виставці “Зброя та безпека”.
Вітчизняний аналог отримав нове шасі КрАЗ-5401 замість Урал-375Д або Урал-4320. Завдяки цьому машина отримала більшу швидкість та запас ходу, а також кабіну на 5 осіб.
Було збільшено боєкомплект реактивних снарядів – до 50 штук, замість 40 штук на базовому шасі.
БМ-21УМ “Берест” отримав інтегровану систему обміну інформації на полі бою, завдяки чому обслуга РСЗВ у режимі реального часу отримує координати цілі, а завдяки навігаційній системі СН-4215 від ДП “Оризон-Навігація” пришвидшилась підготовка машини до стрільби.
Пускова установка на РСЗВ БМ-21УМ “Берест” повністю українського виробництва, у 2017-у році її демонстрували на виставці “Зброя та безпека”.
Окрім інформації, що РСЗВ БМ-21УМ “Берест” пройшов заводські випробування, також відомо, що у 2019-у році Державну підприємство “Шепетівський ремонтний завод” освоїв виробництво 122-мм напрямних для РСЗВ “Град”.
Технічні характеристики шасі:
Колісна формула: 4×4
Маса спорядженого автомобіля: 8200 кг
Повна маса: 17200 кг
Вантажопідйомність: 9000 кг
Двигун: дизельний з турбонаддувом, рядний
Потужність: від 300 к.с.
Коробка передач: механічна, дводіапазонна, дев’ятиступінчата
Зчеплення: сухе, однодискове
Шини: 445/65R22,5
Паливний бак: 2×165 літрів
Відео пусків:
Джерело: https://mil.in.ua/uk/news/berest-projshov-zavodski-vyprobuvannya/
Громадяни України віддали б більше голосів за Валерія Залужного, ніж за Володимира Зеленського, якби президентські вибори відбулися найближчим часом. Про це свідчать результати онлайн-опитування "Соціально-політичні настрої українців. Вересень 2025" - ...
Таке рішення означає, що мобілізованим до структур Міноборони та МВС наполегливо пропонуватимуть залишатись в армії ще на кілька років. Таким чином СОУ сподіваються забезпечити себе достатньою кількістю військовослужбовців після оголошення демобілізації