Росія не зможе налагодити виробництво автомобілів на внутрішньому ринку. Диктатор Володимир Путін покладав великі надії на допомогу китайських компаній, але у Пекіні вирішили не ризикувати грошима вітчизняних автоконцернів та заборонили будувати автозаводи до РФ, передають Патріоти України.
Попри те, що економіка самого Китаю сповільнюється і виробники звертають увагу на зовнішні ринки, у липні Міністерство торгівлі КНР попередило автовиробників про ризики, пов'язані з інвестиціями за кордоном. Як повідомляє Reuters, зокрема співробітники Мінторгу:
Головна причина – геополітичні проблеми. Враховуючи це, китайські чиновники рекомендували використовувати зарубіжні заводи для викрутки з компонентів, доставлених з Китаю.
Раніше Путін відкрито висловлював сподівання на посилення співпраці між Москвою та Пекіном в галузі автомобілебудування, яке зіткнулося з катастрофічним обвалом. У зв'язку з повномасштабним вторгненням РФ в Україну, іноземні виробники залишили Росію та зупинили роботу своїх заводів.
До "великої" війни їм належали 10 з 21 автозаводу, що працював у країні, а ще шість збирали їх моделі. В результаті у 2022 році з конвеєрів в РФ зійшло всього 450 тис. легкових автомобілів, що стало мінімальним показником після розпаду СРСР.
Крім того, Мінпромторгу РФ вирішив збільшити з 1 жовтня утильзбір на 70-85%. Зокрема, тариф для машин з об'ємом двигуна 2-3 л може зрости з 844 тис. рублів до 1,562 млн рублів. В результаті, як пишуть росЗМІ, вже восени ціни на вживані автомобілі можуть зрости на 5-30%.
Західні союзники України під час повномасштабного вторгнення РФ припустилися великої помилки. Вони злякалися ядерних погроз Кремля і восени 2022 року різко скоротили темпи підтримки України. У цей час українська армія проводила свій перший і успішний к...
Втрати російських військ в агресії проти України 2024 року становили 429 тис. 660 вбитими й пораненими, що більше, ніж 2022 і 2023 року. Про це повідомляє Міноборони Великої Британії на платформі Х, передають Патріоти України. Так, за оцінкою британськ...