Пов'язана з війною в Лівії? ЗМІ США розповіли цікаві подробиці про українку, яка загинула в літаку МАУ (фото)

Жінка була директоркою компанії SkyAviaTrans, яка базується в Україні, і співвласницею пов'язаної фірми Volaris Business, зареєстрований офіс якої розташований в Единбурзі (Шотландія).

Загиблу Олену Малахову підозрювали в зв'язку з поставками зброї до Лівії. Фото: CNN.

Однією із загиблих пасажирів літака Boeing, який збила іранська ракета, була Олена Малахова, що очолювала дві компанії, згадані в звіті ООН через ймовірний зв'язок з тіньовою торгівлею зброєю для Лівії. Про це йдеться в матеріалі CNN, передають Патріоти України.

Зазначається, що 38-річній Малаховій було виділено місце в другому ряду рейсу 752 авіакомпанії "Міжнародні Авіалінії України" з Тегерана до Києва. Жінка була директоркою компанії SkyAviaTrans, яка базується в Україні, і співвласницею пов'язаної фірми Volaris Business, зареєстрований офіс якої розташований в Единбурзі (Шотландія).

Компанії рекламують себе як перевізники, які забезпечують транспортування вантажів і пасажирів. Єдиний вантажний літак підприємств був знищений у результаті атаки безпілотника в Лівії в серпні 2019 року. Літак ІЛ-76, який належав Volaris та експлуатувався SkyAviaTrans, був атакований силами генерала Халіфи Хафтара незабаром після приземлення в Місураті. Екіпаж із восьми осіб встиг евакуюватися.

SkyAviaTrans і Volaris тоді заявили, що літак доставляв гуманітарну допомогу з Анкари. Проте на пресконференції після інциденту Лівійська національна армія Хафтара заявила, що літак був атакований, оскільки перевозив військову техніку, призначену для визнаного ООН уряду національної згоди в Тріполі.

У своїй останній доповіді про ембарго ООН на постачання зброї до Лівії, опублікованому в грудні, група експертів ООН заявила, що деякі держави-члени, в тому числі Туреччина і ОАЕ, систематично порушували заборону і "регулярно, а іноді нахабно постачали зброю".

У доповіді говориться, що велика частина зброї була відправлена у вигляді частин для безпілотників, які домінували в бойових діях в останні роки. Частини дронів часто маскували під автомобільні деталі.

Експерти провели розслідування нападу на літак SkyAviaTrans/Volaris. Вони прийшли до висновку, що легке корисне навантаження для такого типу літака і аномалії в його документації означали, що "вантаж був військовим матеріалом великого обсягу і малої маси, наприклад фюзеляж і крила" безпілотних бойових літальних апаратів.

Було також встановлено, що німецька компанія, яка замовляла літаки від імені лівійського уряду, порушила ембарго ООН. Група не звинувачувала SkyAviaTrans і Volaris в порушенні заборони на постачання озброєння, але зазначила, що у вантажній документації літака чітко вказано, що в його вантажі містяться "NO DG (небезпечні вантажі), NO AMMO, NO WEAPON".

Експерти заявили, що протоколи SkyAviaTrans і Volaris для проведення належної перевірки були "абсолютно неадекватні і не відповідали меті". У звіті ООН прямо не говориться, що Малахова знала, що на літаку її компанії була незаконна зброя. Але в ньому вказується, що Volaris взяла на себе відповідальність за митні дозволи і іншу документацію на рейсах, що виконуються SkyAviatrans, посилаючись на договір між цими організаціями. Примітно, що контракт було підписано від імені Volaris особою з ініціалами "OM".

"Ми бачимо": У районі Часового Яру росіяни активно залучають піхоту, - Нацгвардія

п’ятниця, 31 січень 2025, 12:30

Російські окупанти значно посилили атаки на Краматорському напрямку. Зокрема, намагаються активно залучати піхотні групи в районі Часового Яру. Про це розповів речник Нацгвардії Руслан Музичук в ефірі телемарафоні, передають Патріоти України. "Ми бачим...

Скільки українців схиляються до компромісу задля припинення війни - результати опитування

п’ятниця, 31 січень 2025, 11:45

За результатами грудневого опитування кінця 2024 року, наданого УП, 50% українців схиляються до компромісного рішення із залученням лідерів інших країн задля припинення війни, проте із значними гарантіями безпеки для України, передають Патріоти України...