
Кремль намагається націоналізувати російського інтернет-гіганта "Яндекс", щоб посилити контроль над російським інформаційним простором у межах підготовки до виборів президента Росії 2024 року. Такого висновку дійшли аналітики американського Інституту вивчення війни, передають Патріоти України.
За оцінкою Інституту, раніше "Яндекс" намагався балансувати між Кремлем та своїми іноземними керівними органами, але тепер, схоже, програє боротьбу з Кремлем.
"Схоже, Кремль змушує "Яндекс" продати міжнародні дочірні компанії або дистанціюватися від них, зокрема сервіс екскурсій Yango Israel, щоб відповідати суворим російським законам про розкриття даних, які вимагають від Яндекса передавати ФСБ всі дані користувачів, а не лише користувачів у Росії", — йдеться в доповіді.
Турецька компанія Baykar, яка виробляє безпілотники "байрактари", провела "історичний тест" дрона Bayraktar Kızılelma, який успішно вразив винищувач F-16 ракетою класу "повітря-повітря" поза візуальною дальністю, передають Патріоти України з посиланням...
Путін продовжує війну лише через те, що в нього є ресурси для її продовження. Про це сказав дипломат, міністр закордонних справ України (2007-2009), керівник Центру дослідження Росії Володимир Огризко в етері "Еспресо", передають Патріоти України. "Він...