Кремль намагається націоналізувати російського інтернет-гіганта "Яндекс", щоб посилити контроль над російським інформаційним простором у межах підготовки до виборів президента Росії 2024 року. Такого висновку дійшли аналітики американського Інституту вивчення війни, передають Патріоти України.
За оцінкою Інституту, раніше "Яндекс" намагався балансувати між Кремлем та своїми іноземними керівними органами, але тепер, схоже, програє боротьбу з Кремлем.
"Схоже, Кремль змушує "Яндекс" продати міжнародні дочірні компанії або дистанціюватися від них, зокрема сервіс екскурсій Yango Israel, щоб відповідати суворим російським законам про розкриття даних, які вимагають від Яндекса передавати ФСБ всі дані користувачів, а не лише користувачів у Росії", — йдеться в доповіді.
Балістична ракета середньої дальності "Орешник", якою РФ 21 листопада атакувала Дніпро, була створена "підступними" порушниками Договору про ліквідацію ракет середньої і малої дальності від 1987 року. Про це пише Forbes, передають Патріоти України. Жур...
За 1000 днів конфлікту Повітряно-космічні сили Росії, незважаючи на технологічну та чисельну перевагу, не змогли домогтися переваги в повітрі над Україною, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони Великобританії у X (Twitter). "О...