Кремль намагається націоналізувати російського інтернет-гіганта "Яндекс", щоб посилити контроль над російським інформаційним простором у межах підготовки до виборів президента Росії 2024 року. Такого висновку дійшли аналітики американського Інституту вивчення війни, передають Патріоти України.
За оцінкою Інституту, раніше "Яндекс" намагався балансувати між Кремлем та своїми іноземними керівними органами, але тепер, схоже, програє боротьбу з Кремлем.
"Схоже, Кремль змушує "Яндекс" продати міжнародні дочірні компанії або дистанціюватися від них, зокрема сервіс екскурсій Yango Israel, щоб відповідати суворим російським законам про розкриття даних, які вимагають від Яндекса передавати ФСБ всі дані користувачів, а не лише користувачів у Росії", — йдеться в доповіді.
На Торецькому напрямку продовжуються інтенсивні бойові дії, де російські війська активно застосовують артилерію, касетні авіабомби і дрони, зокрема з оптичним волокном. Окупанти також змінили тактику на цьому напрямку. Про це в етері "Суспільного" пові...
Готуючись до вступу на посаду, обраний президент США Дональд Трамп заявив, що сподівається зустрітися з російським диктатором Владіміром Путіним "дуже швидко" з метою завершення війни в Україні.. Трамп висловив переконання, що Путін буде відкритий до к...