"З картки пішло понад 32 тис. грн. Добре, що телефон був у цей час у руках і побачила, що відбувається. Відразу заблокувала картку, але гроші вже пішли. У виписці показано, що сплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає як автоматична підписка, при якій не вимагають підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю і не уявляю, які цифрові товари стільки коштують", – обурилася клієнтка.
У банку оформили заявку і запропонували чекати протягом 120 днів відповіді: чи зможуть повернути кошти. Проте вже за тиждень жінка сама звернулася до компанії, послуги якої придбали шахраї, та повернула свої кошти.
"Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не відправили, тому бути їхнім клієнтом більше немає бажання", – підсумувала жінка. На таке повідомлення співробітники "Привату" відповіли: "Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне – дані картки відомі третім особам з необережності або завдяки витонченішим методам".
На відміну від Закарпаття, де існують програми посиленої матеріальної допомоги людям похилого віку, в інших регіонах України пенсіонери можуть отримувати лише державні «вікові» доплати. Тим більше, що й з ними не все відбувається без ускладнень, вважає...
У Києві затримали 29-річного чоловіка, якого підозрюють у підпалі дорогого авто Mercedes-Benz GLS-580 2023 року випуску. Про це повідомила пресслужба столичної прокуратури, передають Патріоти України. Машина згоріла. Збитки оцінили в понад 6,7 мільйона...