"З картки пішло понад 32 тис. грн. Добре, що телефон був у цей час у руках і побачила, що відбувається. Відразу заблокувала картку, але гроші вже пішли. У виписці показано, що сплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає як автоматична підписка, при якій не вимагають підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю і не уявляю, які цифрові товари стільки коштують", – обурилася клієнтка.
У банку оформили заявку і запропонували чекати протягом 120 днів відповіді: чи зможуть повернути кошти. Проте вже за тиждень жінка сама звернулася до компанії, послуги якої придбали шахраї, та повернула свої кошти.
"Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не відправили, тому бути їхнім клієнтом більше немає бажання", – підсумувала жінка. На таке повідомлення співробітники "Привату" відповіли: "Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне – дані картки відомі третім особам з необережності або завдяки витонченішим методам".
Ще одного викладача Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого звинуватили у домаганні студентів, інформують Патріоти України. Йдеться про доцента ІІ кафедри акторського мистецтва та режисури драми КНУТ...
У Туреччині чоловіка відмовили від 232 спроби самогубства, запропонувавши йому шаурму. Про це 29 січня повідомило медіа Haber Mynet, передають Патріоти України. Уродженець Греції Хасан І, який вже 231 раз намагався покінчити життя самогубством, під різ...