"З картки пішло понад 32 тис. грн. Добре, що телефон був у цей час у руках і побачила, що відбувається. Відразу заблокувала картку, але гроші вже пішли. У виписці показано, що сплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає як автоматична підписка, при якій не вимагають підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю і не уявляю, які цифрові товари стільки коштують", – обурилася клієнтка.
У банку оформили заявку і запропонували чекати протягом 120 днів відповіді: чи зможуть повернути кошти. Проте вже за тиждень жінка сама звернулася до компанії, послуги якої придбали шахраї, та повернула свої кошти.
"Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не відправили, тому бути їхнім клієнтом більше немає бажання", – підсумувала жінка. На таке повідомлення співробітники "Привату" відповіли: "Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне – дані картки відомі третім особам з необережності або завдяки витонченішим методам".
Підозрюваний у вбивстві 15-річної жительки Вінницької області виявився військовим, суд обрав запобіжний захід у вигляді тримання під вартою без права внесення застави. Про це 8 жовтня повідомила пресслужба обласного відділу поліції, передають Патріоти ...
Ринок електромобілів в Україні за останні роки стрімко зріс, чому сприяли істотні пільги на ввезення цих транспортних засобів. Дія цих пільг закінчується у 2025 році й влада не має наміру їх продовжувати. Які пільги для електрокарів діють в Україні, чо...