"З картки пішло понад 32 тис. грн. Добре, що телефон був у цей час у руках і побачила, що відбувається. Відразу заблокувала картку, але гроші вже пішли. У виписці показано, що сплачено цифрові товари: APPLE.COM/BILL, ITUNES.COM. Виглядає як автоматична підписка, при якій не вимагають підтвердження оплати. Справа в тому, що такої підписки не маю і не уявляю, які цифрові товари стільки коштують", – обурилася клієнтка.
У банку оформили заявку і запропонували чекати протягом 120 днів відповіді: чи зможуть повернути кошти. Проте вже за тиждень жінка сама звернулася до компанії, послуги якої придбали шахраї, та повернула свої кошти.
"Заслуг банку тут немає, навіть повідомлення про зарахування не відправили, тому бути їхнім клієнтом більше немає бажання", – підсумувала жінка. На таке повідомлення співробітники "Привату" відповіли: "Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне – дані картки відомі третім особам з необережності або завдяки витонченішим методам".
У соціальних мережах періодично спливає думка, що в Радянському Союзі люди були "добрішими" і "людянішими". Цей міф, який часто повторюють із ностальгією, викликає гарячі дискусії, передають Патріоти України. Багато хто, згадуючи СРСР, асоціює його з б...
В Україні водій має право не виходити з автомобіля під час зупинки поліцією, якщо це не вимагається законом. Поліцейський може попросити вас вийти з машини лише в кількох чітко визначених ситуаціях. Про це пише Автотема, передають Патріоти України. Юри...