В Україні під час відключень також перестають працювати банкомати і термінали, у результаті можуть виникнути ситуації, коли клієнт вже поповнив картку або кошти списались з рахунку, однак апарат не встиг видати готівку чи навпаки - зарахувати кошти.
У такому випадку необхідно одразу біля терміналу чи банкомату телефонувати на гарячу лінію банку. Номер розміщено на банкоматах та терміналах. Оператор оформить заявку на повернення коштів. "Звертаємо вашу увагу, що під час відключення світла є можливість зняття готівки: у банкоматі ПриватБанку (у чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали); у банкоматі іншого банку; через касу у відділенні; через сервіс "Готівка на касі" – зняття готівки під час оплати товару в магазинах", – повідомив ПриватБанк у відповідь на відгук на спеціалізованому форумі Мінфін.
Зазначимо, усі чергові відділення оснащені генераторами, є Wi-Fi для того, щоб мати змогу здійснювати банківські послуги. Термінали та банкомати також доступні для використання в цих відділеннях. Там можна здійснити такі операції:
Водночас, визнали у банку, може статися так, що поблизу може не виявитися чергового відділення. У такому разі отримати банківські послуги ви можете у будь-якому відділенні загальної мережі українських банків – powerbanking.
Більшість українських пенсіонерів отримують пенсійні виплати на банківські картки та іноді не користуються ними, накопичуючи кошти. Однак така стратегія може призвести до тимчасового блокування рахунку. Про це пише видання "На пенсії", передають Патріо...
В Україні серед водіїв зростає кількість випадків притягнення до відповідальності не лише штрафами, а й тимчасовим позбавленням права керування автомобілем через встановлення на транспортні засоби фар, які не передбачені виробником. Йдеться про заміну ...