До кампанії, під час якої українців навчають відрізняти справжні банкноти від фальшивих та бути обізнаними у питаннях, які монети та банкноти з обігу вилучено, а якими можна розрахуватися, долучилася мережа магазинів електроніки та побутової техніки Фокстрот.
Під час реалізації проєкту покупці Foxtrot, а це 165 магазинів у 90 населених пунктах країни та однойменний інтернет-магазин, дізнаються наступне:
Реалізацію інформаційної кампанії розпочато з магазинів торговельної мережі. Задля цього на екранах телевізорів, які активовані у торговельних залах, транслюється відеоролик, у якому показано, як відрізнити підробку від справжньої купюри. Ініціатива також підхоплена в соціальних мережах, адже готівкові гроші досі залишаються у широкому вжитку в Україні, тому вони мають бути у фокусі уваги користувачів та центробанку.
Разом з тим, Національний Банк України розпочав навчання касирів сфери обслуговування, в тому числі і персоналу Фокстрот. У компанії розроблено спеціальні навчальні тести для касирів, базою для створення яких стали надані НБУ відомості та візуальні матеріали.
Також функціонує спеціальний веб-сайт «Анатомія гривні», на якому зібрані відповіді на всі можливі питання користувачів відносно безпеки готівкових розрахунків.
«Участь в активностях центробанку – один із чергових проявів системного підходу Фокстрот до безпечних розрахунків та турбота про українського споживача. Адже з 1 листопада 2020 року мережа почала впровадження програмного РРО, надавши нашим покупцям (як магазинів, так і офіційного інтернет-магазину бренду) можливість отримувати електронні фіскальні чеки замість паперових. Програмні каси є одним з інструментів державного контролю за обігом безготівкових і готівкових коштів з обліку товарів, за реєстрацією послуг, що надаються, та безпечних розрахункових операцій», – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор Фокстрот.
Крім Фокстрот до Всеукраїнської інформаційної кампанії із безпеки готівкових розрахунків #АнатоміяГривні долучилося понад 50 партнерів: Укрпошта, мережі магазинів та аптек (Novus, АТБ, Епіцентр, Велмарт, Велика Кишеня, Ельдорадо, АНЦ), автозаправні станції (WOG, БРСМ-Нафта, Shell, Klo, Sоcar, OKKO) та близько 40 банків (Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ тощо).
Фокстрот продолжает борьбу за безопасные расчетные операции
В начале июля стартовала Всеукраинская информационная кампания #АнатоміяГривні касательно безопасности наличных расчетов, инициированная Национальным банком Украины.
К кампании, во время которой украинцев обучают отличать настоящие банкноты от фальшивых и разбираться в вопросах, какие монеты и банкноты из оборота изъято, а какими можно рассчитаться, присоединилась сеть магазинов электроники и бытовой техники Фокстрот.
При реализации проекта покупатели Foxtrot, а это 165 магазинов в 90 населенных пунктах страны и одноименный интернет-магазин, узнают следующее:
Реализацию информационной кампании начато с магазинов торговой сети. Для этого на экранах телевизоров, активированных в торговых залах, транслируется видеоролик, в котором показано, как отличить подделку от настоящей купюры. Инициатива также подхвачена в социальных сетях, ведь наличные деньги до сих пор остаются в широком употреблении в Украине, поэтому они должны быть в фокусе внимания пользователей и центробанка.
Вместе с тем, Национальный Банк Украины начал обучение кассиров сферы обслуживания, в том числе и персонала Фокстрот. В компании разработаны специальные учебные тесты для кассиров, базой для создания которых стали предоставленные НБУ сведения и визуальные материалы.
Также функционирует специальный сайт «Анатомія гривні», на котором собраны ответы на все возможные вопросы пользователей относительно безопасности наличных расчетов.
«Участие в активностях центробанка – одно из очередных проявлений системного подхода Фокстрот к безопасным расчетам и забота об украинском потребителе. Ведь с 1 ноября 2020 сеть начала внедрения программного РРО, предоставив нашим покупателям (как магазинов, так и официального интернет-магазина бренда) возможность получать электронные фискальные чеки вместо бумажных. Программные кассы является одним из инструментов государственного контроля за оборотом безналичных и наличных средств по учету товаров, за регистрацией услуг и безопасных расчетных операций», – отметил Алексей Зозуля, исполнительный директор Фокстрот.
Кроме Фокстрот к Всеукраинской информационной кампании по безопасности наличных расчетов #АнатоміяГривні присоединилось более 50 партнеров: Укрпочта, сети магазинов и аптек (Novus, АТБ, Эпицентр, Велмарт, Велика Кишеня, Эльдорадо, АНЦ), автозаправочные станции (WOG, БРСМ-Нафта, Shell , Klo, Sоcar, OKKO) и около 40 банков (Ощадбанк, Укрэксимбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ и т.д.).Детективи Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області повідомили про підозру організатору та п'ятьом його спільникам, які налагодили масштабне підпільне виробництво фальсифікованої кави під виглядом продукції відомих світови...
Правоохоронці встановлюють обставини можливого неправомірного застосування сили співробітниками Корабельного районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Миколаївської області до військовозобов’язаного громадянина. Про це пов...