Хіти тижня. Навіщо в СРСР двері оббивали шкірою: Несподівана причина

За часів СРСР важко було знайти під'їзд, де не було б хоч одних "шкіряних" дверей темно-синього або бордового кольору. Під низ шкіри або дерматину люди часто клали наповнювач, а потім гвіздками оббивали його по краях чи всій поверхні дверного полотна. Як повідомляє YandexZen, найчастіше так робили тому, що це було модно. Але ще однією з причин також було переконання, що оббивка дозволяла поліпшити звукоізоляцію і теплоізоляцію в приміщенні, передають Патріоти України.

Популярність такого методу оформлення насамперед була викликана тим, що в СРСР не було великого вибору дверей. Водночас людям просто хотілося зробити так, щоб ті виглядали індивідуальнішими і навіть стильними.

Так, втілюючи в реальність свої дизайнерські рішення, хтось просто перефарбовував двері, а хтось брав шкіру і робив їх не такими як у всіх – дорожчими і багатшими.

Люди були переконані, що це не тільки красиво, але й надійно. Адже таке покриття певною мірою відігравало роль своєрідного чохла. В СРСР було важливо користуватися всім у будинку якомога довше, а за таким принципом простіше було змінити оббивку, ніж двері.

Водночас через те, що двері в квартирах зазвичай були не дуже надійними в плані звукоізоляції і теплоізоляції, люди намагалися зробити так, щоб вони пропускали менше тепла й шуму. Тут на допомогу і приходив дерматин, який із таким завданням справлявся на відмінно. Хоча деякі стверджували, що така оббивка рятує навіть від неприємного запаху.

В Одесі під час конфлікту з представником ТЦК чоловік стріляв, розпиляв сльозогінний газ, а після втік (фото)

субота, 22 лютий 2025, 16:23

22 лютого в Одесі житель області напав на представника територіального центру комплектуванні та соціальних послуг (ТЦК та СП). Про це поінформувала у Facebook поліція Одеської області, передають Патріоти України. Правоохоронці зазначили, що інцидент ст...

YouTube назвав найпопулярнішого українського співака (відео)

субота, 22 лютий 2025, 15:56

Стримінговий сервіс YouTube Music запровадив новий показник "Місячна аудиторія", який показує загальну кількість унікальних слухачів та глядачів контенту артистів на платформі. Він оновлюється щодня та дає змогу за 28 днів визначити, який виконавець бу...