Коли ви бачите, як хтось навантажує візок в магазині, така поведінка може виявитися заразливою.

На тлі поширення коронавіруса, у багатьох країнах люди в паніці скуповують в магазинах предмети особистої гігієни та чистячі засоби, а туалетний папір став одним з найпопулярніших товарів. У коментарі CNN психологи пояснили, навіщо людям такі запаси, передають Патріоти України.
Професор Темпльського університету і колишній президент Американської психологічної асоціації Франк Ферлі вважає, що це пояснюється страхом перед тривалим карантином і людей закликають залишатися вдома. «Новий коронавірус викликає свого роду психологію виживання, при якій ми максимально можливий час проводимо вдома і обходимося тільки найнеобхіднішим. До нього, звичайно, відноситься і туалетний папір. Зрештою, якщо в квартирі він закінчиться, чим же ми його замінимо?» - зазначає Франк Ферлі.
На думку Стівена Тейлора - клінічного психолога і автора книги «Психологія пандемій», будь-яка підготовка, навіть покупка туалетного паперу дають людям відчуття контролю над ситуацією. «Якщо це дає людям відчуття того, що вони зробили все, що могли, то так вони можуть звільнитися від страху», - упевнений він.
Таку ж думку висловила викладач Квінслендського технологічного університету з питань громадського здоров'я та соціальної роботи (Австралія), доктор Ніки Едвардс. «Туалетний папір символізує контроль. Коли люди чують про коронавіруси, вони бояться втратити контроль, а туалетний папір виглядає як спосіб, принаймні, забезпечити гігієну і чистоту», - вважає вона.
Доктор Девід Саведжі з Університету Ньюкасла додав, що в діях людей, які скуповують туалетний папір, є деяка практичність. «Туалетний папір належить до товарів, які не псуються, і тому ними дійсно можна запастися. Я не знаю напевно, але підозрюю, що більшість людей купують туалетний папір тільки тоді, коли він закінчується, а це може стати проблемою, якщо вам потрібно бути в ізоляції на два тижні», - розповів лікар.
Людей змушує панікувати також суперечливість інформації про коронавіруси і фотографії порожніх полиць в магазинах в ЗМІ і соцмережах. «Будучи соціальними істотами, ми звертаємося один до одного за підказками про те, що безпечно і що небезпечно. І коли ви бачите, як хтось навантажує візок в магазині, така поведінка може виявитися заразливою», - впевнений Стівен Тейлор.
Молодь віком від 18 до 25 років відчуває менший рівень задоволення життям, ніж старші покоління. Покоління Z, або зумери (народжені між 1997 та 2012 роками), переживають так звану кризу чверті життя - складний період стресу, тривоги та невпевненості, п...
Цікаві ідеї бродили у головах у «слуг» до того, як молодь на вулицях і партнери трохи повернули до реальності. Невігластво і відчай можуть штовхнути владу на якісь подібні екзотичні дії. Суспільству варто попередити такі ⁹дурниці одразу…. Здавалося б, ...