Правоохоронці встановили, що фактично з початку будівництва генеральний підрядник – турецька компанія «Лімак» у змові з посадовцями Дніпровської міської ради шляхом підроблення бухгалтерської документації штучно завищували обсяги виконаних робіт, з метою подальшого привласнення грошових коштів, що виділяються на будівництво та утримання нової лінії Дніпровського метрополітену. Вказані дії фактично призвели до зриву графіків будівництва, руйнування інфраструктури центральної частини м. Дніпро та, як наслідок завдання економічної шкоди територіальній громаді в особливо великих розмірах.
Як повідомляють в СБУ, наразі проведеною судовою експертизою встановлено збитки у розмірі 379 млн. грн. Громадянину Туреччини - керівнику представництва компанії «Лімак» оголошено про підозру у вчиненні злочинів, передбачених ч.1 ст. 366 та ч.2 ст. 367 КК України. Вживаються невідкладні слідчі дії щодо встановлення співучасників злочинної діяльності з метою подальшого притягнення до кримінальної відповідальності з ч.5 ст.191 КК України.
Нагадаємо, у липні 2020 року минає рівно 4 роки з дня підписання контракту між комунальним підприємством «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради та турецькою компанією «Лімак», представництво якої було офіційно зареєстровано та урочисто відкрито в м. Дніпро в 2016 році. Варто зауважити, що в місті за цей час неодноразово були зафіксовані провалля ґрунту, елементів трамвайної лінії маршруту № 1, автодорожнього покриття влітку 2018 році в районі колишнього кінотеатру «Родина», що паралізувало рух центром міста. При цьому надзвичайна подія була означена міською владою як планові роботи на будівництві метрополітену та початком «активної фази».
Також руйнування гуртожитку № 2 НТУ «Дніпровська політехніка» восени 2019 року всерйоз привернули увагу мешканців міста та правоохоронних органів до проблем на будівництві Дніпровського метрополітену, а також причетності до цього місцевої влади. Посадовці міськради, комунальних підприємств, підрядних організацій стали фігурантами кількох кримінальних проваджень, розслідуваних різними правоохоронними органами.
На початку 2020 року проводились масштабні слідчі дії з залученням профільних фахівців, які виявили суттєві порушення, серед яких виконання будівельних робіт без необхідних дозволів, за відсутності проектної документації або з відхиленнями від проекту, повна відсутність у проходженні горизонтальних тунелів метро. Варто зазначити, наступного року закінчується 5-річний контракт з турецьким підрядником та, відповідно, кредитна лінія європейських банків на 224 млн.євро, за рахунок якої передбачалося повністю завершити будівництво метро в Дніпрі. Однак, як повідомляється, за рік до завершення контракту робіт виконано лише 10% від необхідного об’єму, при освоєнні 25% кредитних коштів.
Президент Володимир Зеленський обіцяв, що всі зарплати і пенсії в Україні будуть виплачені згідно із законом, уряд має на це гроші. Крім того, у березні 2025 року буде проведено індексацію пенсій, що частково компенсує зростання споживчих цін, передают...
На Полтавщині засудили чоловіка, який відмовився від мобілізації. Суд призначив йому 3 роки позбавлення волі.Про це стало відомо з вироку Лубенського районного суду Полтавської області, повідомляє ТСН. Раніше його визнали придатним до служби, передають...