«Опера - це моє життя. І до тих пір, поки буде звучати голос, я буду виходити на сцену, щоб співати для людей», - говорив Майстер.

У понеділок, 15 лютого, помер соліст Одеського національного академічного театру опери і балету, народний артист України Анатолій Бойко, зазначають
Патріоти України. Близько півстоліття метець вірою і правдою прослужив Мельпомені, наголошують колеги.
Народився 1945 року у родині військового льотчика. Мати брала активну участь у художній самодіяльності, була провідною співачкою. Перші кроки на шляху до блискучої оперної кар'єри Анатолій Бойко зробив в 16 років завдяки професору консерваторії Костянтину Пігрову, який випадково почув спів школяра. Юний талант був прийнятий в музичне училище на диригентсько-хорове відділення. Після закінчення річного навчання був покликаний в армію.
Служив в ансамблі пісні і танцю Одеського військового округу. Після демобілізації продовжив навчання: сильний, соковитий, красивий бас, музикальність і пристрасне бажання вчитися підкорили професора Одеської консерваторії, відомого педагога, народну артистку України Ольгу Благовидову, яка прийняла Анатолія в свій клас.
У 1972 році Бойко був запрошений на роботу в Одеський академічний театр опери і балету. Тоді ж став володарем першої премії Всесоюзного конкурсу вокалістів ім. Михайла Глінки, лауреатом ІІІ премії міжнародного конкурсу ім. Петра Чайковського (1974), а також ряду інших престижних конкурсів.
За десятиліття на сцені Одеського театру опери і балету Анатолій Бойко блискуче виконував провідні партії в спектаклях: Феррандо в опері «Трубадур» Джузеппе Верді, Бориса Годунова в однойменній опері і Івана Хованського в «Хованщина» Модеста Мусоргського, Кончака і князя Галицького в «Князі Ігорі» Олександра Бородіна, Алеко в однойменній опері Сергія Рахманінова, Сальєрі в опері «Моцарт і Сальєрі», Собакіна в«Царській нареченій» Миколи Римського-Корсакова, короля Рене в «Іоланті», Гремина в «Євгенії Онєгіні» і Тібо в опері «Орлеанська діва» Петра Чайковського, Мефістофеля у «Фаусті» Шарля Гуно, графа Монтероне в«Ріголетто» Джузеппе Верді, батька в опері «Катерина» Миколи Аркаса і багато інших.
Він віддавався професії без залишку: за один спектакль, виконуючи Фауста або Годунова, втрачав у вазі до 5 кілограмів.
«Опера - це моє життя. І до тих пір, поки буде звучати голос, я буду виходити на сцену, щоб співати для людей», - говорив Майстер.
Таким був не тільки на сцені, ще прекрасно опанував мистецтвом різьблення по дереву. Багато що в домівці - прикраси, навіть меблі - зроблено його руками.
Уряд України продовжить термін перебронювання працівників критичних підприємств до 31 березня через наслідки кібератаки, що унеможливила вчасне оновлення документів. Очікується, що таке рішення дасть компаніям додатковий час для оформлення бронювання, ...
Стан папи Римського Франциска залишається критичним, він отримує кисень через носові канюлі, також у нього виявили початкову ниркову недостатність, передають Патріоти України. Водночас від учорашнього вечора у нього не було жодного респіраторного кризу...