РФ намагається прискорити випуск іранських Shahed - здешевлює і використовує китайські двигуни

Росія всіма силами намагається налагодити масове виробництво іранських безпілотників Shahed, які називає "Герань-2", знижуючи вартість компонентів і замінюючи електроніку на модулі власного виробництва. Про це повідомляє Military media Center з посиланням на брифінг представника Центру досліджень трофейного і перспективного озброєння та військової техніки Генерального штабу ЗСУ капітана Андрія Рудика, передають Патріоти України.

Наші військові ретельно досліджували різні збиті версії дронів Shahed і з'ясували, що Російська Федерація, шукаючи простіші технічні рішення, здешевлюючи матеріали та налагоджуючи постачання компонентів-замінників, намагається налагодити виробництво цих дронів-камікадзе.

Серед змін у конструкції дрона аналітики Центру фіксують:

  • принципово відмінну бойову частину, яка тепер має начинку елементами ураження у вигляді вольфрамових кульок;
  • заміну країни виробника силової установки (двигун MicroPilot UAV Flight Control Systems MD550 замість Mado MD550);
  • модифікацію корпусу (на заміну суцільнолитому застосовується композитний фюзеляж із наповнювачем на кшталт монтажної піни);
  • використання нового сервоприводу KST X30-12-165;
  • використання блоку "Комета" російського виробництва в системі навігації.

Утім, зазначив Андрій Рудик, новий Shahed 136 принципово не відрізняється рівнем своєї смертельної небезпеки від більш ранніх зразків, а виявлені відмінності демонструють прагнення здешевлення виробництва. Однак, це показник того, що антиросійські санкції все ж таки діють і окупантам доводиться займатися "імпортозаміщенням".

А портал Defense Express звернув особливу увагу на тип нового двигуна, який росіяни використовують для своїх Shahed-136. У відкритому доступі є дані про те, що компанія MicroPilot UAV Flight Control Systems розташована в Пекіні, що вже дає підстави говорити, що ця компанія — китайська, і відповідно росіяни для своєї копії Shahed-136 використовують скопійовані з німецького оригіналу китайські двигуни MD550, які зі свого боку потім скопіював і Іран. Defense Express пише, що в доповіді за жовтень 2022 року від Middle East Transparent вже тоді висловлювалося припущення, що на іранських Shahed-136 могли використовуватися двигуни MD550 саме китайського виробництва.


Диву даєшся, звідки древні знали такі технології більше 4,5 тисяч років тому: Науковці з'ясували, як зводили найдавнішу зі славетних пірамід Єгипту

субота, 27 липень 2024, 14:45

Досліджуючи околиці піраміди Джосера, вчені знайшли ймовірний спосіб, яким стародавні єгиптяни доставляли кам’яні блоки для будівництва небаченої доти за розмірами споруди, що стала передвісницею знаменитих трьох великих пірамід поблизу Гізи, зазначают...

Настільки підготовленому ухилянту треба у школу морських диверсантів: На Дунаї українські прикордонники затримали чоловіка, який намагався на підводному скутері дістатися Румунії (фото)

субота, 27 липень 2024, 14:30

Під час патрулювання державного кордону на річці Дунай прикордонники виявили 38-річного чоловіка, який вплав намагався незаконно потрапити до Румунії, передають Патріоти України з посиланням на Держприкордонслужбу. . "Кмітливого "плавця" охоронці корд...