Смертельно небезпечний: Вчені визначили, як вітамін B12 впливає на ваш організм

Сьогодні набирають популярність різні види дієт, і люди, часто самостійно, вибирають для свого раціону відповідні їм набори вітамінів. Наприклад, вважається, що вітаміни групи А корисні для шкіри, слизової оболонки органів і зору, група B відповідає за правильну роботу мозку і нервової системи, вітамін C захищає імунну систему і запобігає застуду, D - зміцнює кістки і зуби і т. ін., зазначають Патріоти України.

Один з декількох видів вітамінів, які стоять окремо, - B12. Це біологічно активні речовини, які містять кобальт. Деякі експерти кажуть, що наявність вітаміну B12 запобігає хронічній втомі, постійній слабкості і запамороченням.
Саме тому дієти з наявністю цього вітаміну популярні в наш час, оскільки багато людей відчувають схожі симптоми. Але недавно група вчених з Нідерландів провела дослідження про вплив надмірної кількості вітаміну B12 на організм людини.
Вчені пишуть, що B12 - це важлива поживна речовина, яке захищає нервову систему і клітини крові, але більшість людей отримує достатню кількість цього вітаміну в їжі. У новій роботі вчені виміряли рівень вітаміну В12 у 5571 здорових чоловіків і жінок із середнім віком 54 роки. При цьому, ніхто з учасників дослідження не приймав харчові добавки.
Медики врахували такі чинники, як вік, стать, індекс маси тіла, вживання тютюну і алкоголю, ознаки діабету, ракових і серцево-судинних захворювань, а також стан печінки і нирок. Виявилося, що у людей, в організмі яких виявили на чверть більше вітаміну В12 ризики передчасної смертності були в два рази вище. Вчені поки тільки намагаються з'ясувати причини такого результату.
«Висока кількість вітаміну В12 часто приймається без медичних показань. Надмірний рівень B12 може змінити мікробіоту кишечника таким чином, що це може бути шкідливо, - ніхто насправді не знає», - говорить автор дослідження професор медицини в Університеті Гронінгена Стефан Дж. Л. Баккер. Медики підкреслюють, що це дослідження показує тільки кореляцію між кількістю вітаміну B12 і підвищеними ризиками смертності, а не пояснює причинно-наслідковий зв'язок.

Розфасоване у пакети: У Росії знайшли розчленоване тіло молодої жінки (фото)