У Керченській протоці понад 1000 м вглиб напівтвердих, піщаних, обводнених глин, і за старими нормами будувати на цих глинах нічого не можна. Про це заявив російський гідрогеолог, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар, передають Патріоти України.
"А вони почали будувати, вони порушили закон, і їх потрібно судити за це. Уявіть собі, якщо грюкне грязьовий вулкан, глина підніметься вище і піде з-під опори, і опора звалиться. Вона ж стоїть п'ятами на глині, і це досить серйозна річ насправді. Цей непотрібний більшості міст будувався тільки для однієї людини. На нього викинули купу грошей, і я впевнений, що експлуатаційні витрати перевищать вартість будівництва самого моста. До цього все йде", – сказав Медовар.
Додав, що в будівельних нормах було написано, що в сейсмічних районах арочні мости можуть будуватися тільки на скельній основі. Враховуючи, на чому стоїть Керченський міст, про вантажні та пасажирські перевезення не може бути й мови.
Дизель незабаром не зможе конкурувати з воднем, бензином і гібридами. Toyota вважає, що дизельні двигуни поступово зникнуть із ринку протягом наступних десяти років, а їхнє місце займуть бензинові, гібридні та водневі технології. Як заявив віцепрезиден...
У ніч на середу, 17 вересня, у Києві сталася масштабна пожежа у багатоповерховому будинку неподалік станції метро "Нивки", передають Патріоти України. . За даними місцевих пабліків, перші відеозаписи пожежі почали поширюватися в Інтернеті близько друго...