
Попри закритий кордон з Росією, пасажирське сполучення з державою-агресоркою фактично відкрите. Автобуси з Києва, Львова, Дніпра та інших обласних центрів України кілька разів на тиждень вирушають до Москви і назад. Знайти автобус до Росії легко. Якщо в пошуковику варіантів немає, то повно їх у соціальних Мережах, зазначають Патріоти України.
Коштує таке задоволення від 250 до 350 доларів, залежно від перевізника (9,2 – 13 тисяч гривень). Поїхати до столиці Росії дешевше зі Львова. За поїздку з Києва або Дніпра доведеться сплатити десь на 20 доларів більше. Хоча найдешевший варіант, який ми знайшли — саме з Києва.
Жодної складної схеми в перевізників немає: пасажир сідає в Україні на автобус, який прямує до Польщі, а вже у Варшаві пересідає на прямий рейс до Москви. Їде він через Литву та Латвію.


Незважаючи на сумнівні напрямки, притягнути до відповідальності таких "бізнесменів" неможливо, прокоментував для ТСН.ua адвокат Ростислав Кравець. Річ в тому, яким чином побудована схема — єдиного перевізника, який забезпечує транспортування пасажирів чи вантажу з України до Росії, немає.
"І звинувачувати в колабораційній діяльності, підриві національної економіки чи невиконанні рішення Ради національної безпеки та оборони України також буде вкрай важко, тому що це різні особи та юридично один з іншим жодним чином не пов'язані", — пояснив Кравець.
Адвокат нагадав, що подібна схема працювала після заборони регулярного авіасполучення з Росією 2015 року.
"Всі летіли до Мінська, пересаджувалися в інші літаки та летіли до Москви. Нікого за це до відповідальності не притягали і притягнути неможливо. Фактично нічого незаконного в цій схемі немає. Немає єдиного перевізника", — додав Кравець.

Зазначимо, що такий перевізник в Україні не один, і всі вони мають приблизно по два рейси на тиждень. Тому можна говорити про сотні українців, які перетинають кордон країни-агресорки лише впродовж семи днів. Поки в Україні щодня помирають військові та цивільні через російську агресію, "бізнесмени" заробляють гроші на поїздках до Росії, а віддають їм ці кошти самі ж українці.

У ДТЕК пояснили, чому світла більше дають вночі, а не вдень. Пояснення просте - обсяг споживання, передають Патріоти України. Як зазначається, вночі набагато менше споживання. Після опівночі більшість промисловості та офісів не працюють. Люди сплять, і...
Довші ночі, коротші дні, сіре небо та холодна погода можуть зробити всіх нас більш втомленими та млявими. Нам може бути важче прокидатися і наше самопочуття в холодну пору року зазвичай погіршується, передають Патріоти України. . Доктор Нікі Кі, спеці...