
Facebook запускає нову функцію, що пояснить, яким чином алгоритми вирішують, що показувати у стрічці новин користувачів соцмережі, повідомляють Патріоти України.
Нова кнопка "Чому я бачу цей пост?" показуватиме, які дії призвели до такої поведінки алгоритмів Facebook. Компанія вперше надасть доступ користувачам до такої інформації у мобільному застосунку і на сайті.
Facebook, Twitter, YouTube та інші соцмережі критикували за використання алгоритмів, які визначають, що рекомендувати користувачам, не пояснюючи, як це працює.
Як повідомили у Facebook в коментарі BBC, нова функція стане доступною для деяких користувачів вже сьогодні. Повністю вона запрацює до 2 травня.
Кнопку "Чому я бачу цей пост? (Why am seeing this post?) можна буде знайти у випадаючому меню, що з'являється у верхньому правому кутку кожного посту у стрічці новин. Зокрема може бути зазначено: "Ви коментували пости з фотографіями частіше, ніж інші види медіа-контенту".
Facebook повідомив, що також додасть більше інформації до кнопки "Чому я бачу цю рекламу?". Ця функція з'явилася у 2014 році. Тепер люди зможуть дізнатися чи збігаються певні деталі їхнього профілю з тими, що містилися у базі даних рекламодавця.
Раніше стало відомо, що для цільового розміщення реклами використовувалися деякі дії користувача онлайн, зокрема геолокація під час підключення до інтернету.
"Обидві функції є частиною нашого внеску в те, щоб надати людям більше контексту і контролю під час користування Facebook", - йдеться у блозі компанії.
Українські пілоти зафільмували жительку Покровська, яка в перерві між обстрілами та міськими боями, займалась на біговій доріжці на подвірʼї свого будинку. Кумедні кадри опублікували аналітики порталу DeepState, передають Патріоти України. Як зазначают...
Чернівецькі митники затримали 48-річну українку, яка намагалася незаконно вивезти до Румунії $100 тис., прихованих під одягом. Про це повідомила Чернівецька митниця, передають Патріоти України. У пункті пропуску "Порубне–Сірет" чернівецькі митники зупи...