Facebook запускає нову функцію, що пояснить, яким чином алгоритми вирішують, що показувати у стрічці новин користувачів соцмережі, повідомляють Патріоти України.
Нова кнопка "Чому я бачу цей пост?" показуватиме, які дії призвели до такої поведінки алгоритмів Facebook. Компанія вперше надасть доступ користувачам до такої інформації у мобільному застосунку і на сайті.
Facebook, Twitter, YouTube та інші соцмережі критикували за використання алгоритмів, які визначають, що рекомендувати користувачам, не пояснюючи, як це працює.
Як повідомили у Facebook в коментарі BBC, нова функція стане доступною для деяких користувачів вже сьогодні. Повністю вона запрацює до 2 травня.
Кнопку "Чому я бачу цей пост? (Why am seeing this post?) можна буде знайти у випадаючому меню, що з'являється у верхньому правому кутку кожного посту у стрічці новин. Зокрема може бути зазначено: "Ви коментували пости з фотографіями частіше, ніж інші види медіа-контенту".
Facebook повідомив, що також додасть більше інформації до кнопки "Чому я бачу цю рекламу?". Ця функція з'явилася у 2014 році. Тепер люди зможуть дізнатися чи збігаються певні деталі їхнього профілю з тими, що містилися у базі даних рекламодавця.
Раніше стало відомо, що для цільового розміщення реклами використовувалися деякі дії користувача онлайн, зокрема геолокація під час підключення до інтернету.
"Обидві функції є частиною нашого внеску в те, щоб надати людям більше контексту і контролю під час користування Facebook", - йдеться у блозі компанії.
18 січня до поліції надійшла заява від 30-річної жінки про встановлення місцезнаходження її цивільного чоловіка 1983 року народження. Зі слів заявниці, він перестав виходити з нею на зв'язок з 16 січня, тому що його забрали співробітники ТЦК. У своєму ...
В Іспанії «обвалився» гірськолижний підйомник, внаслідок чого десятки людей отримали поранення. Наразі відомо про щонайменше 30 постраждалих. Про це пише Sky News, передають Патріоти України. Інцидент стався на крісельному підйомнику на гірськолижному ...