Всупереч поширеній думці про те, що великі машини не можуть бути економічними в витраті палива, автомобільні експерти склали рейтинг рекордсменів з економії серед таких авто. Відповідний список опубліковано на сайті Matador.tech
У цього автомобіля повний привід, блокування LSD в задньому мосту і 230-сильний V-подібний 8-циліндровий мотор. При нормальному русі по трасі з допустимою швидкістю він вживає всього 12-13 літрів АИ-92, причому якість пального може бути будь-якою.
У цій моделі використана технологія Active Fuel Management або Displacement on Demand - робочий об'єм двигуна на вимогу. Коли половина мотора на трасі відключається, цей "монстр" витрачає всього 9-10 літрів бензину на сотню кілометрів.
Цей автомобіль оснащено 2,4-літровим дизельним двигуном Mivec. При швидкості 110 км / год і включеним адаптивним круїз-контролем можна домогтися витрати палива 6,8 літрів на 100 км, пройшовши 900 км на одному баку.
Круїзний крейсер може проїхати в комфорті багато сотень кілометрів при наднизькій витраті палива: в режимі траса Discovery c дволітровим "дизелем" здатний вкластися в 5,3 літра ДТ на 100 км.
У цьому кросовері три мотори, але бензину вимагає тільки один - 3,5-літровий V6, якому допомагають два електродвигуни. На трасі він витрачає 5,3 літра бензину за 100 км тиші і комфорту, а в спокійному режимі в місті витрата збільшується всього на літр.
Цей мікровен став справжнім вирішенням проблеми для безлічі багатодітних сімей. На сто кілометрів магістралі ця позбавлена аеродинаміки машина споживала всього 5 літрів важкого палива.
Цей мікроавтобус демонструє феноменальний результат дволітрового дизельного мотора. Середній показник в місті на повному завантаженні коливається в районі 7 літрів дизельного палива, а на трасі можна домогтися результату 5 літрів на 100 км пробігу.
Дволітровий дизель D4 у цього розкішного шведського автомобіля дозволяє універсалу споживати всього 5 літрів на 100 км пробігу.
Витрата дизельного мотора цього автомобіля становить всього 4,8 літра на 100 км. При цьому існують різні присадки, які дозволяють додатково зменшити апетити машини.
Нова модель потужністю 462 кінських сили, яка розганяється до сотні за 5 секунд, витрачає на сотню кілометрів всього 3,4 літра бензину. Справа в тому, що електромотор інтегрований в корпус "автомата" і синхронізується з ДВС через електронно-керовану муфту. При цьому система сама вирішує, який із двох двигунів гібридної силової установки включити з урахуванням режиму руху, для економії відключаючи бензиновий мотор у відповідних умовах повністю.
Величезна за простором машина, оснащена всіма відомими опціями витрачає на 100 км всього 2,8 літра бензину. Електромотор на 116 к.с. заряджається від блоку батарей ємністю 13 кВт·год і дозволяє проїхати без внутрішнього згоряння палива дистанції до 50 кілометрів. Разом з бензиновим двигуном сумарна потужність силової установки становить 404 к.с.
Наприкінці січня в Україні стало помітно тепліше. Втім, вже на початку лютого у регіонах стане прохолодніше - будуть морози і навіть сніг. Про це повідомила синоптикиня Укргідрометцентру Наталія Птуха в коментарі "Главреду", передають Патріоти України...
Депутати Острозької міської ради на Рівненщині проголосували за звільнення міського голови Острога Юрія Ягодки, якого звинувачували в прослуховуванні російських пісень та побитті жінки. Про це стало відомо з онлайн-трансляції засідання на сторінці місь...