Експерти назвали чотири найменш надійні автоматичні коробки передач, передають Патріоти України.
Як відомо, коробка передач – другий за ціною і значенням агрегат автомобіля після двигуна. Від його надійності залежить зручність і сама можливість експлуатації автомобіля, а також вартість під час продажу авто.
Цікаво, що в цьому списку опинилися лише найпоширеніші "автомати". Відкриває перелік АКПП, які часто ламаються 7-ступінчаста роботизована DSG (DQ200). Вона з’явилася в 2006 році. Ставили агрегат на багато автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda і Seat.
Основними претензіями до коробки з двома сухими зчепленнями були грубі, нервові перемикання передач, вібрації і швидкий знос дисків зчеплення. Водночас найгірші результати показувала семиступінчасті коробки, випущені до початку 2014 року. Проблеми з такою DSG зазвичай починаються до 60-80 тисячах км пробігу. До 100 тисяч км без ремонту добираються далеко не всі DSG. Найчастіше зустрічається знос зчеплень і несправність мехатроніка.
Далі в списку йде Hydra-matic GM 6T30/6T40. Ці коробки зустрічаються на автомобілях Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, а також на моделях Opel Astra J, Mokka, Antara. Hydra-matic GM 6T30 / 6T40 – відносно сучасний 6-ступінчастий гідромеханічний "автомат", але, на жаль, недостатньо надійний.
Перші дзвіночки, які свідчать про несправності коробок передач цього типу, можуть зазвучати вже під час пробігу трохи більше 30 тисяч км. У агрегата досить ненадійні соленоїди. Гідроблок теж може почати вередувати до такого невеликого пробігу.
Не надто надійною вважається й гідромеханічна DP0/DP2. DP0 розроблена в самому кінці минулого століття для установки на багато автомобілів Renault. Найкраще ми знаємо машини, на яких його ставили в Європі, – це Logan і Sandero починаючи з першого покоління.
Ще ту ж коробку під ім’ям AL4 встановлювали на ряд моделей концерну Peugeot і Citroen. Як приклад можна привести Peugeot 306, 307, 308, 407, 408, а також Citroen С3, С4, С5. Дорестайлінгові коробки славилися ненадійною конструкцією гідротрансформатора і невисоким ресурсом клапанів і соленоїдів гідроблока.
У "автомата" безліч потенційно ненадійних з’єднань, з яких можлива теча рідини. Коробка плутається в передачах і зовсім не підходить для любителів поганяти на дорозі. До того ж через малу кількість передач (всього 4) середня витрата палива у автомобіля з такою коробкою виходить відносно великою. Мало того, за великих навантажень від частих різких прискорень або під час буксування в багнюці агрегат виходить з ладу.
Замикає цей перелік Jatco JF011E. На свої автомобілі їх встановлюють Nissan, Renault, Mitsubishi, Citroen, Peugeot, Dodge, Jeep і Suzuki. Першопричиною більшості проблем є домішки бруду і продуктів зношення в робочій рідині. Звідси висновок: потрібно частіше міняти рідину в варіаторі зі зміною фільтрів – рекомендують робити це за пробігу максимум у 60 тисяч км.
Правоохоронці викрили депутата Полтавської обласної ради, який замовив убивство місцевого фермера та громадського діяча. Посадовець хотів привласнити бізнес аграрія. Про це повідомили Служба безпеки України та Офіс генпрокурора, передають Патріоти Укр...
Кажуть «слуги», що вони дуже страждають, коли їх ображають. Особливо, коли стоїть завдання від Банкової: використати будь-що, аби зашкодити Порошенку. Сказав їм, що допомагати фронту – це не «перераховувати гроші волонтерам» з теплої зали, як вони хвал...