Експерти назвали чотири найменш надійні автоматичні коробки передач, передають Патріоти України.
Як відомо, коробка передач – другий за ціною і значенням агрегат автомобіля після двигуна. Від його надійності залежить зручність і сама можливість експлуатації автомобіля, а також вартість під час продажу авто.
Цікаво, що в цьому списку опинилися лише найпоширеніші "автомати". Відкриває перелік АКПП, які часто ламаються 7-ступінчаста роботизована DSG (DQ200). Вона з’явилася в 2006 році. Ставили агрегат на багато автомобілів Volkswagen, Audi, Skoda і Seat.
Основними претензіями до коробки з двома сухими зчепленнями були грубі, нервові перемикання передач, вібрації і швидкий знос дисків зчеплення. Водночас найгірші результати показувала семиступінчасті коробки, випущені до початку 2014 року. Проблеми з такою DSG зазвичай починаються до 60-80 тисячах км пробігу. До 100 тисяч км без ремонту добираються далеко не всі DSG. Найчастіше зустрічається знос зчеплень і несправність мехатроніка.
Далі в списку йде Hydra-matic GM 6T30/6T40. Ці коробки зустрічаються на автомобілях Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, а також на моделях Opel Astra J, Mokka, Antara. Hydra-matic GM 6T30 / 6T40 – відносно сучасний 6-ступінчастий гідромеханічний "автомат", але, на жаль, недостатньо надійний.
Перші дзвіночки, які свідчать про несправності коробок передач цього типу, можуть зазвучати вже під час пробігу трохи більше 30 тисяч км. У агрегата досить ненадійні соленоїди. Гідроблок теж може почати вередувати до такого невеликого пробігу.
Не надто надійною вважається й гідромеханічна DP0/DP2. DP0 розроблена в самому кінці минулого століття для установки на багато автомобілів Renault. Найкраще ми знаємо машини, на яких його ставили в Європі, – це Logan і Sandero починаючи з першого покоління.
Ще ту ж коробку під ім’ям AL4 встановлювали на ряд моделей концерну Peugeot і Citroen. Як приклад можна привести Peugeot 306, 307, 308, 407, 408, а також Citroen С3, С4, С5. Дорестайлінгові коробки славилися ненадійною конструкцією гідротрансформатора і невисоким ресурсом клапанів і соленоїдів гідроблока.
У "автомата" безліч потенційно ненадійних з’єднань, з яких можлива теча рідини. Коробка плутається в передачах і зовсім не підходить для любителів поганяти на дорозі. До того ж через малу кількість передач (всього 4) середня витрата палива у автомобіля з такою коробкою виходить відносно великою. Мало того, за великих навантажень від частих різких прискорень або під час буксування в багнюці агрегат виходить з ладу.
Замикає цей перелік Jatco JF011E. На свої автомобілі їх встановлюють Nissan, Renault, Mitsubishi, Citroen, Peugeot, Dodge, Jeep і Suzuki. Першопричиною більшості проблем є домішки бруду і продуктів зношення в робочій рідині. Звідси висновок: потрібно частіше міняти рідину в варіаторі зі зміною фільтрів – рекомендують робити це за пробігу максимум у 60 тисяч км.
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....
В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...