В Україні вже як кілька років користуються попитом вживані авто з Європи. Приганяють їх з абсолютно різних країн - Польщі, Литви, Німеччини, Швейцарії, Болгарії, Нідерландів і т.д. При цьому багато хто звик, що в зв'язку з цим можна ділити машини суто на дві категорії - "українські" і "європейські", передають Патріоти України.
Однак насправді узагальнювати "європейські" автомобілі – не зовсім правильно. Насправді якість автомобіля з ЄС нерідко залежить від того, в якій саме країні купується машина. Грає важливу роль клімат, в якому перебуває автомобіль, ментальні звички по відношенню до "залізної конячці" і багато чого іншого.
Характерна риса автомобілів на німецькому ринку – великі пробіги. Німці доволі багаті люди, тому вони багато їздять на особистому транспорті. У Німеччині звичайне діло їздити на роботу на відстань у 50 або навіть 100 км. Крім того, німці досить часто подорожують.
Ще одна особливість – велика частина автомобілів в Німеччині, близько 90%, повністю обслужені. Німці підходять до цього питання з усією педантичністю – машини завозяться на СТО регулярно. Авто до 5 років в основному обслуговуються у офіційних дилерів.
Італійський ринок досить специфічний. Його автомобілі мають два недоліки, один з яких пов'язаний із жарким кліматом країни. Через сильний вплив сонця на "італійських" машинах, особливо темного кольору, часто вигорає лак (чорні, сині та коричневі авто набувають мутнуватого відтінку). Тому машини з Італії регулярно полірують та навіть іноді підфарбовують, щоб освіжити вигляд кузова.
Другий момент – італійці часто неакуратно паркуються, тому у їх автомобілів на постій зустрічаються кузовні дефекти: притертості, тріснуті бампери і т.п. Втім, частково це пов'язано ще і з середньовічними вулицями італійських міст – для автомобілів вони тіснуваті.
Також автомобілі в Італії досить специфічні в плані опцій. Наприклад, у кросовера BMW X5 E53 в повній комплектації може не бути підігріву сидінь – все тому, що в цій країні така опція просто не потрібна, оскільки там немає сильних зим.
Зате через те ж клімату автомобілі з Італії не страждають іржею і корозією (особливо це стосується тих машин, які експлуатуються в центральній і південній частинах країни).
Франція
Французи в переважній більшості їздять неакуратно, тому в їхніх автомобілях кузовні дефекти також не рідкість. Крім того, вони особливо не заморочуються над обслуговуванням. Через це автомобілі з Франції частіше за інших інших потребують фарбування та ремонту.
Швейцарія
Автомобілі зі Швейцарії гідні найвищих похвал. Вони цінуються темпо двома критеріями – по-перше, в основному це машини в багатих комплектаціях, по-друге – вони обслуговуються тільки на якісних і дорогих сервісах.
Швеція
З автомобілями зі Швеції не все так однозначно. З одного боку, машини з Швеції добре обслужені, у них середні пробіги, але з іншого – часто страждають на іржу через холодний клімат.
Польща, Литва, Болгарія
Ці ринки користуються найбільшим попитом в Україні, і не дивно чому – тут величезний вибір дешевих пропозицій. Але, як відомо, безкоштовний сир буває тільки в мишоловці: з автомобілями в Польщі, Литві та Болгарії потрібно бути обережними, вони можуть мати безліч "підводних каменів" по кузову, ходовій, "історії" і т.п. Водночас потрібно розуміти, що велика частина машин польського, литовського і болгарського ринку – це "втомлені" автомобілі, пригнані із Західної Європи.
Правоохоронці викрили викладача одного з приватних університетів Полтави, який сприяв в уникненні військової служби через фіктивне зарахування до вишу та підробки медичних документів. Нині йому вручили підозру. Про це повідомили в пресслужбі Національн...
На Закарпатті до довічного ув’язнення засудили депутата Сергія Батрина, який підірвав гранати під час засідання сесії сільради. Про це повідомляє Офіс генерального прокурора, передають Патріоти України. «За публічного обвинувачення прокурорів Закарпатс...