
Компанія Apple зуміла довести в суді, що володіє ексклюзивним правом на використання зображень з фруктами в логотипі, передають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Таким чином компанія відреагувала на появу логотипу компанії Pear Technologies, на якому зображена надкушена груша.
Юристи компанії з Купертіно обґрунтували свою позицію тим, що в підсвідомості покупців міцно засів образ логотипу Apple. Відповідно, вони назвали появу подібних логотипів завідомо неправдивої асоціацією, покликаної ввести покупців в оману.
Зосередимося на крайніх змінах і коротко згадаємо про подальші перспективи. 1. Судячи з усього, перенесення командуванням російської 51-ї загальновійськової армії (ЗВА) її основних зусиль на південну частину смуги цієї армій не принесло їй якихось особ...
Після обіду на честь візиту лідера Північної Кореї Кім Чен Ина приблизно 20 моряків поскаржилися на проблеми зі шлунком. Про це написало південнокорейське медіа Daily NK із посиланням на джерела, передають Патріоти України. Банкет влаштували на есмінці...