Ще раз про Ryanair та українського олігарха: Директор "Борисполя" взяв у заручники цілу Україну, - письменник

Нелогічно виходить, що на законодавчому рівні у нас закріплено євроінтеграцію, а в цей же момент директор аеропорту закриває нам двері в Європу просто тому, що його фірмі, яка збудована й існує на гроші платників податків, це невигідно.

Ілюстрація:http://www.independent.co.uk

"Пам’ятаєте, був такий персонаж Азаров, який заявив, що угода про Асоціацію з Європейським союзом просто фінансово невигідна Україні?" Про це пише на сайті Радіо Свобода письменник Андрій Любка, передають Патріоти України, продовжуючи:

А ось нещодавно генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін відмовився підписувати контракт із лоукост авіалініями Ryanair, бо це невигідно самому аеропорту. І знаєте що? Обоє цих мовців можуть мати рацію.

Дійсно, можливо таке, що в короткотерміновій перспективі угода про Асоціацію з ЄС була невигідною для України. Суто математично. Ну бо треба переорієнтувати ринки збуту, підвести до спільного європейського знаменника стандарти, нормативи і таке інше. Але якраз у довгостроковій перспективі процес євроінтеграції життєво необхідний Україні.

І йдеться не лише про пафосні слова й цивілізаційний вибір, а й про банальну модернізацію держави, вищі стандарти для економіки і покращення якості життя. Умовно кажучи, інколи варто визнати, що фірма, яка виготовляє кип’ятильники, зазнає збитків, оскільки в ЄС суворіші вимоги до електротоварів, але натомість ми отримуємо шанс побудувати нормальну державу, забезпечити умови для ринкової конкуренції, створити привабливий інвестиційний клімат для подальшого розвитку.

У заручниках опиналася ціла країна

Так само з «Борисполем»: у принципі, генеральний директор говорить сенсовні речі, бо ж треба дбати про прибуток, вести переговори й відстоювати інтереси компанії. Така в нього робота. Але є й інший вимір цієї ситуації: в заручниках прибутковості однієї державної установи (аеропорт «Бориспіль») опинилася ціла країна. Польоти також скасовано зі львівського летовища, де домовленості вдалося досягнути. Виграла чи програла в цьому конфлікті Україна? Безперечно, програла – бо ми власними ж руками обмежуємо себе, ізолюємо від світу.

Збитки чи прибутки Ryanair мене цікавлять в останню чергу. Бо мені передусім ідеться про можливість подорожувати, здійснювати робочі поїздки, зрештою просто мати певність у тому, що будь-якої миті я можу придбати квиток на літак за притомні гроші. Якщо держава має задля цього надати безпрецедентну знижку, звільнити від податків чи навіть доплатити авіалініям, то хай так і буде.

Завдання держави – забезпечувати комфортне життя своїм громадянам. І якось нелогічно виходить, що в нас відбулася Революція гідності, на законодавчому рівні закріплено євроінтеграцію, за своє право рухатися на Захід ми платимо на війні з Росією людськими життями, а в цей же момент директор аеропорту закриває нам двері в Європу просто тому, що його фірмі, яка збудована й існує на гроші платників податків, це невигідно.

Я літав у Нідерланди за 15 євро, а в Швецію – за 10

Мені пощастило, що я живу в Закарпатті, і з Ужгорода до аеропортів у Дебрецені й Кошице – всього півтори години. Я літав у Нідерланди за 15 євро, а в Швецію – за 10. Свого часу в Польщі за переліт зі Вроцлава у Варшаву на Ryanair я заплатив 5 євро. Це дешевше, ніж їхати автобусом.

Я не знаю, чи Угорщина, Польща й Словаччина доплачують аеропортам і лоукост-авіалініям. Більше того, мене це навіть не цікавить. Я просто хочу, щоб інфраструктура працювала: є в нас аеропорти – то хай приймають якомога більше авіаліній, хай на ділі пов’язують Україну з ЄС, дозволяють українцям подорожувати, незважаючи на фінансову скруту.

Хай на наш ринок приходять авіалінії, які нарешті почнуть будувати мережу внутрішніх перельотів за нормальні гроші, адже давно пора усвідомити, що соборність – це не лише гасла, а й реальна можливість подорожувати своєю країною, знайомитися з людьми, наводити мости для дружби, взаєморозуміння й заробітку.

Мої польські, угорські й словацькі однолітки заробляють в рази більше від мене, але можуть літати Європою за мізерні гроші. Мене ж у моїй країні такого права позбавляють, бо це невигідно аеропорту. Або його директору. Або, як подейкують у соцмережах, директору цього директора – відомому олігарху.

І знаєте, що я про це думаю? Що Ryanair повернеться в Україну. Уряд дотисне – змінить директора чи просто примусить його підписати контракт, але цей лоукост таки літатиме з нашої країни.

Шкода лише, що відбудеться це зі значними і вже незворотними іміджевими втратами для інвестиційної привабливості України. Це як у тому анекдоті: кому тепер на базарі поясниш, що в мене взагалі син, а не дочка?

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Жінка розповіла, як її місяцями переслідував "гоблін". Що той вчиняв та як вдалось позбутись містичної, злої істоти

п’ятниця, 22 листопад 2024, 12:45

Жінка стверджує, що її місяцями переслідував "гоблін", а позбутись його вдалось лише після відвідування чаклунської крамниці та специфічного ритуалу, передають Патріоти України з посиланням на Daily Star. Героїню звати Джордан. Вона поділилася відео зі...

"Трупы, трупы, трупы наших бойцов. Они везде. Насколько достает глаз - везде мертвецы": Z-воєнкор опублікував сповідь недобитого окупанда з Вовчанська

п’ятниця, 22 листопад 2024, 7:25

Поки живі окупанти на півночі Харківщини нажахані втратами своїх військ і сприймають поранення та евакуацію з полю бою як щасливий квиток, єдина можливість ще пожити, зазначають Патріоти України. Ось який матеріал з цього приводу знайшов та переказав Ю...