Регулярне вживання алкоголю в значній мірі знижує ризик розвитку діабету, з'ясували вчені з Університету Південної Данії. Дослідження було опубліковане в журналі Diabetologia, передають Патріоти України.
Проаналізувавши дані про більш ніж 70 тис. людей, що вживають алкоголь, дослідники встановили, що помірні дози алкоголю 3-4 рази на тиждень пов'язані зі зниженням ризику діабету на 27% у чоловіків і 32% у жінок. Найбільший ефект мало вино - ймовірно, його хімічний склад здатний нормалізувати рівень цукру в крові.
А ось від джина та інших міцних напоїв вчені рекомендували жінкам утриматися - вони підвищують ризик розвитку діабету на 83%. Зате пиво не впливає на ризик, хоча у чоловіків воно знижує його на 21%. Вчені зазначають, що необхідні подальші дослідження, які допоможуть розібратися в біологічному механізмі впливу алкоголю на ризик розвитку діабету.
10 серпня за новим церковним календарем (23 серпня за старим) - день пам'яті священномучеників Лаврентія, архідиякона, Сикста II, папи Римського, Фелікісима й Агапіта, дияконів, мученика Романа, Римських. У народі день прозвали Лаврентій Зорічник. За с...
Весною нинішнього року я писав про "крайній кидок" кремля у "горячому" етапі війни з Україною. На мою думку, кремлю було потрібно ще у 2026-му році добитися на полі бою "коренного перелома в войне" (шляхом проведення успішної оперативно-стратеічної нас...