Всі плани на літо рухнули. Годі говорити про настрій. Щоб не змарнувати відпустку, не зв'язуйтеся з компанією Busfor, - журналістка

Судитися в нашій країні з крупною компанією жодних грошей не вистачить, та й гарантій встановлення справедливості – жодних, наголосила постраждала.

Ілюстрація:lowcostavia.com.ua

"Якщо не хочете зіпсувати відпочинок на морі, або зруйнувати собі поїздку в країну Західної Європи, яку ви так довго планували, в жодному випадку не зв'язуйтеся з таким посередником автобусного перевезення як Busfor." Про це у Facebook пише Maria Kucherenko, передають Патріоти України, продовжуючи:

Важко описати всі ті митарства, які (як потім виявилося, досить часто доводиться долати пасажирам-невдахам, які звернулися до Busfor) на вас чекають згодом. Все почалося з того, що мали нещастя замовити квитки на Бургас через Busfor. Замовили в режимі он-лайн, викупили.

Здавалося б, все гаразд. Почали збиратися в дорогу. Однак наступного ранку нам подзвонили з Busfor і сказали, що у перевізника немає місць. На абсолютно справедливе запитання, як же вони дали добро на резервацію і викуп квитків сказали, що перевізник сякий-такий, а гроші за квитки повернуть через тиждень. Виходу на адміністрацію немає. Встановити справедливість ні з ким. Все віртуальне.

Після тривалих і стресових телефонних перговорів з операторами нам все ж таки перевели гроші на картку в той самий день. “Ні, – сказали ми, – через он-лайн небезпечно – купимо квитки (тепер вже через три дні – раніше в тому напрямку не було автобусів) прямо в касі центрального Автовокзалу. Так і зробили, купили там. Ну що б, здавалося, ще може трапитися. Аж не там було.

Коли ми, нічого не підозрюючи, приїхали до свого автобуса о 7-й годині ранку Бургас – Київ, водій не знайшов наших прізвищ у списку пасажирів. Квитки є – а в списку немає. І от сюрприз (нам його показав водій) – в самому куточку квитків маленькими літерами – Busfor. Не роздивилися!

Іншого виходу не було, як звертатися в касу Автовокзалу. Коли водій автобуса, перейнявшись нашим розпачем, подзвонив у Busfor, йому відповіли, що фірма не співпрацює з касами Автовокзалу. В касі Автовокзалу, коли ми передали цю заяву від Busfor, була страшенно здивована.

Дякувати касирці, вона, як-то кажуть, сіла на телефон і таки дістала цього клятого посередника – нам повернули через касу гроші в той самий день. Якби не бойова касирка, то ходити нам і ходити... Звісно, ні першого ні другого разу ніхто не вибачився. Про жодні компенсації, як би це було в якійсь іншій країні, зовсім не йдеться.

Судитися в нашій країні з крупною компанією жодних грошей не вистачить, та й гарантій встановлення справедливості – жодних.

Касирка була сердита: “Я не знаю, навіщо моя напарниця продала вам цей Busfor. Вони часто підводять людей”.

Може, саме тому назву фірми написано в куточку квитка, маленькими літерами, а дивишся, як правило, на “все, що вгорі”.

Отож – якщо фірма настільки непорядна стосовного своїх клієнтів, якщо так багато випадків кідалова, може, все-таки пора навести лад, об'єднатися всім потерпілим і перекрити кисень такій, м'яко кажучи, непорядній фірмі, аби потім не махати автобусу рукою і не руйнувати довгожданні відпустки.

За нас ніхто цього не зробить. Одному вистояти проти цієї системи непросто – підгребе під себе. А разом нас багато – нас не подолати, чи не так?

Дозволю собі спробувати усміхнутися після усіх цих стресів, що впали на мою голову, здавалося б, нізвідки. Додам, що наступний рейс у потрібному для нас напрямку аж через 10 днів – за той час у всіх компаній з перевезення розкуплено квитки. Зарезервували квитки в “Корсарі”. Однак тривога не полишає – обпікшись молоком і на воду дмухатимеш.

Червень змарновано. Всі плани на літо рухнули, як замок з піску. Годі говорити про настрій.

Ну що я маю зробити в першу чергу в цій ситуації? Попередити всіх потенційних клієнтів – обійдіть Busfor стороною, позаяк життя не легка річ і стресів усім нам не бракує. Як виявилося, на жаль, лише згодом, я далеко не одна така.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Хіти тижня. "Просто адский конвейер. Приезжаешь из морга, ложишься на кровать, а тебя будят через две минуты - опять кого-то привезли", - дівчина-лейтенант ЗСУ про найстрашніше на Донбасі (фото)

субота, 15 грудень 2018, 21:30

26-річна Вікторія Дворецька в найстрашніший період війни займалася «двохсотими»: збирала останки по полях, проводила упізнання тіл, дзвонила матерям і дружинам загиблих ... "Принципиальности ее научил отец — опытный работник милиции, который бросил слу...

Православна церква України: Митрополит Київський і всієї України Єпіфаній розповів, чим займеться Філарет (відео)

субота, 15 грудень 2018, 21:28

Патріарх Київський і Всієї Руси-України Філарет продовжить допомагати у розвитку єдиної помісної православної церкви в Україні. "Ми повинні висловити подяку його святості святішому патріарху Філарету, який який зробив такий рішучий крок для надання та ...