
Державний "ПриватБанк" відмовив у використанні популярної послуги зі слів клієнта через "донбаську прописку". Про це в понеділок, 21 січня, повідомляє видання "Бізнес.медіа" з посиланням на відгук клієнта на сайті Мінфіну, зазначають Патріоти України.
"С 2014 года живу и зарегистрирована в Киеве. Прописка донбасская. Всё это время пользовалась услугой «Оплата частями» и кредитной картой. Ни одной просрочки за всё то время, что я являюсь клиентом банка. Ни одной. Сегодня попыталась оформить оплату частями — услуга недоступна. Ответ оператора в чате: «у вас донбасская прописка»", - повідомив незадоволений клієнт.

Далі клієнта обурило, що в банку така інформація про людину є причиною відмови і тим самим на думку визначає людей за типами: "Донбасская прописка — человек третьего сорта. Да, приватбанк?".
В "ПриватБанк" відповіли на відгук вибаченнями за таку відповідь співробітника колл-центру, а також окремо пояснили як банк приймає рішення можливості використовувати послугу «Оплата частинами».
"Банк приймає рішення про розмір ліміту по сервісу і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк змушений був переглянути своє рішення про розмір Вашого ліміту по« Оплаті частинами »". При цьому вушники одержавленого банку не змогли пояснити «художності» свого співробітника. Невже вигадав все сам, нещасний, чи необачно озвучив внутрішню інструкцію?
У 2025 році у Польщі мали роботу 92% довоєнних іммігрантів з України, серед тих, хто переїхав до країни після початку повномасштабного вторгнення, таких вже 78%. Такі дані нового опитування щодо інтеграції українців у Польщі наведено у пресрелізі аналі...
До кінця 2025 року планується проведення Ради коаліцій та обговорення спільно з прем'єр-міністром України концептуальних положень пенсійної реформи. Мета — окреслити кроки, необхідні для запровадження змін у грошовому забезпеченні пенсіонерів. Про це р...