Ярославський "паше": На ХТЗ взялися за розробку національної програми "Український трактор"

Бізнесмен вважає, що один із основних шляхів досягнення конкурентоспроможності українського АПК – максимальне використання внутрішніх ресурсів України.

Олександр Ярославський. Фото: "Укрінформ"

Українське тракторобудування має розвиватися планомірно і в інтересах держави, тому необхідна національна програма "Український трактор". Про це в коментарі Укрінформу заявив власник DCH і інвестор Харківського тракторного заводу Олександр Ярославський, передають Патріоти України.

"У переддень Різдва, 6 січня, ми запустили ХТЗ і серйозно вивчаємо всі пов'язані з цим питання: ситуацію на ринках збуту всередині країни і за кордоном, господарські зв'язку із суміжниками. І я глибоко переконаний, що відроджувати і розвивати виробництво, ми повинні не тільки в інтересах окремого підприємства, але, насамперед, в інтересах всієї України", - заявив Ярославський.

Бізнесмен вважає, що один із основних шляхів досягнення конкурентоспроможності українського АПК – максимальне використання внутрішніх ресурсів України. "Якщо ми можемо робити сучасні надійні і доступні для сільгоспвиробників трактора всередині країни, то навіщо віддавати валюту за кордон? Зараз час раціональних державницьких рішень, які б одночасно йшли на користь і аграріям, і машинобудівникам. Для цього є відпрацьовані у світовій практиці організаційні механізми, є правові рішення, і їх обов'язково потрібно використовувати", - сказав він.

Для того, щоб використовувати кращі практики ведення аграрного бізнесу, необхідно загальне розуміння вектора руху, вважає Ярославський. "Якщо сільгоспмашинобудування та тракторобудування у нас об'єктивно національний економічний пріоритет, то потрібна національна програма "Український трактор". Ми почали над нею працювати ще до запуску ХТЗ. І вже найближчим часом я планую представити її Президентові України та звернутись до нього за підтримкою", - повідомив бізнесмен.Як відомо, власником ХТЗ група DCH стала в квітні 2016 р. 6 січня 2017 р. DCH повідомила про запуск заводу. На відновлення виробництва DCH виділила кредитну лінію у розмірі 400 млн грн.

Хіти тижня. Укрзалізниця показала, на що мінятиме старі радянські вагони (відео)

субота, 18 листопад 2017, 16:00

Замість старих радянських українськими коліями курсуватимуть старі німецькі вагони. У кінці наступного року на українській залізниці курсуватимуть німецькі потяги. Щоправда, їхні вагони будуть не новенькими. Нині Німеччина готова передати нашій країні ...

Дякувати київським бюрократам: Україна втратила китайський кредит на $3,6 млрд

субота, 18 листопад 2017, 12:58

"Нафтогаз" стверджує, що цього року надіслав понад 40 листів до Кабінету Міністрів із проханням прискорити розгляд поданих матеріалів. Державний банк розвитку Китаю повідомив "Нафтогаз України" про завершення генеральної кредитної угоди на суму $3,656 ...