Ярославський "паше": На ХТЗ взялися за розробку національної програми "Український трактор"

Бізнесмен вважає, що один із основних шляхів досягнення конкурентоспроможності українського АПК – максимальне використання внутрішніх ресурсів України.

Олександр Ярославський. Фото: "Укрінформ"

Українське тракторобудування має розвиватися планомірно і в інтересах держави, тому необхідна національна програма "Український трактор". Про це в коментарі Укрінформу заявив власник DCH і інвестор Харківського тракторного заводу Олександр Ярославський, передають Патріоти України.

"У переддень Різдва, 6 січня, ми запустили ХТЗ і серйозно вивчаємо всі пов'язані з цим питання: ситуацію на ринках збуту всередині країни і за кордоном, господарські зв'язку із суміжниками. І я глибоко переконаний, що відроджувати і розвивати виробництво, ми повинні не тільки в інтересах окремого підприємства, але, насамперед, в інтересах всієї України", - заявив Ярославський.

Бізнесмен вважає, що один із основних шляхів досягнення конкурентоспроможності українського АПК – максимальне використання внутрішніх ресурсів України. "Якщо ми можемо робити сучасні надійні і доступні для сільгоспвиробників трактора всередині країни, то навіщо віддавати валюту за кордон? Зараз час раціональних державницьких рішень, які б одночасно йшли на користь і аграріям, і машинобудівникам. Для цього є відпрацьовані у світовій практиці організаційні механізми, є правові рішення, і їх обов'язково потрібно використовувати", - сказав він.

Для того, щоб використовувати кращі практики ведення аграрного бізнесу, необхідно загальне розуміння вектора руху, вважає Ярославський. "Якщо сільгоспмашинобудування та тракторобудування у нас об'єктивно національний економічний пріоритет, то потрібна національна програма "Український трактор". Ми почали над нею працювати ще до запуску ХТЗ. І вже найближчим часом я планую представити її Президентові України та звернутись до нього за підтримкою", - повідомив бізнесмен.Як відомо, власником ХТЗ група DCH стала в квітні 2016 р. 6 січня 2017 р. DCH повідомила про запуск заводу. На відновлення виробництва DCH виділила кредитну лінію у розмірі 400 млн грн.

"Рішення НКРЕКП - алогічне, непрофесійне і непрозоре. Логіки там немає" - екс-міністр енергетики про "газову абонплату"

четвер, 30 березень 2017, 22:33

На думку Івана Плачкова введення абонплати за підключення до системи газопостачання пов'язане зі спробами влади країни зменшити дефіцит державного бюджету. Рішення Національної комісії регулювання енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) про введення а...

Абонплата за газ: Хто і скільки сплачуватиме з 1 квітня (інфографіка)

четвер, 30 березень 2017, 7:25

З 1 квітня для населення і промислових споживачів вводиться нова система оплати за використаний газ. Тепер українці отримуватимуть окремий платіж за паливо як товар і окремий — за витрати на його доставку і розподіл серед споживачів. З 1 квітня в Украї...