"У переддень Різдва, 6 січня, ми запустили ХТЗ і серйозно вивчаємо всі пов'язані з цим питання: ситуацію на ринках збуту всередині країни і за кордоном, господарські зв'язку із суміжниками. І я глибоко переконаний, що відроджувати і розвивати виробництво, ми повинні не тільки в інтересах окремого підприємства, але, насамперед, в інтересах всієї України", - заявив Ярославський.
Бізнесмен вважає, що один із основних шляхів досягнення конкурентоспроможності українського АПК – максимальне використання внутрішніх ресурсів України. "Якщо ми можемо робити сучасні надійні і доступні для сільгоспвиробників трактора всередині країни, то навіщо віддавати валюту за кордон? Зараз час раціональних державницьких рішень, які б одночасно йшли на користь і аграріям, і машинобудівникам. Для цього є відпрацьовані у світовій практиці організаційні механізми, є правові рішення, і їх обов'язково потрібно використовувати", - сказав він.
Для того, щоб використовувати кращі практики ведення аграрного бізнесу, необхідно загальне розуміння вектора руху, вважає Ярославський. "Якщо сільгоспмашинобудування та тракторобудування у нас об'єктивно національний економічний пріоритет, то потрібна національна програма "Український трактор". Ми почали над нею працювати ще до запуску ХТЗ. І вже найближчим часом я планую представити її Президентові України та звернутись до нього за підтримкою", - повідомив бізнесмен.Як відомо, власником ХТЗ група DCH стала в квітні 2016 р. 6 січня 2017 р. DCH повідомила про запуск заводу. На відновлення виробництва DCH виділила кредитну лінію у розмірі 400 млн грн.
Український ринок овочів фіксує чітку тенденцію до зниження цін на ранню білокачанну капусту. Про це повідомили аналітики проєкту EastFruit, передають Патріоти України. Овоч нового врожаю зараз продають за 30-40 грн/кг ($0,72-0,96/кг), що на 37% дешевш...
До Реєстру збитків з 15 травня можна подати заяви на компенсацію за пошкоджене або знищене нежитлове майно внаслідок агресії Росії проти України. Про це повідомили на сайті Офісу президента, передають Патріоти України. Міжнародний реєстр збитків, сприч...