Російські авіаексперти стурбовані тим, що Індія заморозила попередній "контракт намірів" з РФ на розробку і виробництво для країни вантажного літака. Про це йдеться на сайті Четверта влада, зазначають Патріоти України.
Так, цим літаком, згідно з попереднім контрактом, повинен був стати вантажний Іл-214. Однак останні дії індійської сторони, на думку російського експерта Володимира Тучкова, говорять про те, що в Делі мають намір розірвати контракт з РФ, і укласти аналогічний контракт з Україною, яка на відміну від Росії, де Іл-214 ще не пройшов льотних випробувань, готова запропонувати Індії вже випробуваний і запущений у виробництво військово-вантажний Ан-178.
"Українська державна корпорація "Антонов" і індійська компанія Reliance Defence Ltd. підписали угоду про намір спільної розробки і виробництва багатофункціонального транспортного літака середньої вантажопідйомності. Проект довгостроковий. Протягом 15 років має бути збудовано 500 літаків на суму 5,3 млрд. Доларів.
Причому машина повинна бути багатофункціональною. У ВТА літак повинен перевозити вантажі вагою до 20 тонн і брати участь в операціях десантування. У цивільній авіації Індії - брати на борт від 50 до 80 пасажирів. Пропорції виробництва такі: 200 літаків для ВТА Індії, 300 для цивільної авіації", - пише Тучков.
Дані Тучкова підтверджує сайт ДП "Антонов", де йдеться про підписання контракту.
Основною причиною скасування контракту з російською стороною Тучков, аналізуючи те, що сталося, називає не тільки якісні переваги українського літака, скільки більшу організованість української сторони. Ан-178 пройшов випробування в 2015 році і був запущений у виробництво. У той же час, Іл-214 за рамки проекту так і не просунувся. Очевидно, Індія не зацікавлена чекати ще кілька років, поки літак запустять у виробництво.
"Мова йде про літак Іл-214, розробка якого почалася 2000 року .... ... В цьому році договір був заморожений. Хоч спільне підприємство вже й існує, юридично. І це цілком природно. Тому що все ще немає ніякого Іл-214.Не тільки його прототипу, але і нормальної робочої документації.
А в цей час антонівці, маючи вже літаючий прототип транспортника, проводили активну маркетингову політику. Під час виставки Defexpo India 2016 українська делегація провела вісім переговорів з міністром оборони Індії і вищим командуванням збройних сил країни. В результаті індійцям українська пропозиція сподобалася", - пише експерт.
Варто окремо відзначити, що за офіційними даними КБ Ільюшина, проект "Іл-214" є замороженим. При цьому, перший політ літака планується на 2019 рік, в той час, як Ан-178, схожий з російським літаком по функціональності і характеристиках, вже рік як пройшов льотні випробування і має контракти на виробництво і постачання.
Окремо Тучков нарікає, що Росія навіть для свого ринку і збройних сил не провела заміну літаків "Ан" вітчизняними аналогами, оскільки не має потрібних розробок.
Від 1 січня 2025 року педагогічні працівники середніх шкіл почнуть отримувати щомісячну доплату в розмірі 1 300 грн, а від 1 вересня сума збільшиться до 2 600 грн. Про це йдеться в постанові Кабінету міністрів України №1286, передають Патріоти України....
В енергосистемі зберігається значний дефіцит, і ситуація в ній змінюється - можливі зміни в застосуванні заходів обмеження світла. Про це повідомляє пресслужба НЕК "Укренерго", передають Патріоти України. Зазначається, що зараз українська енергосистема...