Індусам українська пропозиція сподобалася: Індія підписала контракт з Україною, заморозивши зв'язки з РФ

Основною причиною скасування контракту з російською стороною називають не тільки якісні переваги українського літака, але й більшу організованість української сторони.

Фото:http://vlada.io/

Російські авіаексперти стурбовані тим, що Індія заморозила попередній "контракт намірів" з РФ на розробку і виробництво для країни вантажного літака. Про це йдеться на сайті Четверта влада, зазначають Патріоти України.

Так, цим літаком, згідно з попереднім контрактом, повинен був стати вантажний Іл-214. Однак останні дії індійської сторони, на думку російського експерта Володимира Тучкова, говорять про те, що в Делі мають намір розірвати контракт з РФ, і укласти аналогічний контракт з Україною, яка на відміну від Росії, де Іл-214 ще не пройшов льотних випробувань, готова запропонувати Індії вже випробуваний і запущений у виробництво військово-вантажний Ан-178.

"Українська державна корпорація "Антонов" і індійська компанія Reliance Defence Ltd. підписали угоду про намір спільної розробки і виробництва багатофункціонального транспортного літака середньої вантажопідйомності. Проект довгостроковий. Протягом 15 років має бути збудовано 500 літаків на суму 5,3 млрд. Доларів.

Причому машина повинна бути багатофункціональною. У ВТА літак повинен перевозити вантажі вагою до 20 тонн і брати участь в операціях десантування. У цивільній авіації Індії - брати на борт від 50 до 80 пасажирів. Пропорції виробництва такі: 200 літаків для ВТА Індії, 300 для цивільної авіації", - пише Тучков.

Дані Тучкова підтверджує сайт ДП "Антонов", де йдеться про підписання контракту.

Основною причиною скасування контракту з російською стороною Тучков, аналізуючи те, що сталося, називає не тільки якісні переваги українського літака, скільки більшу організованість української сторони. Ан-178 пройшов випробування в 2015 році і був запущений у виробництво. У той же час, Іл-214 за рамки проекту так і не просунувся. Очевидно, Індія не зацікавлена чекати ще кілька років, поки літак запустять у виробництво.

"Мова йде про літак Іл-214, розробка якого почалася 2000 року .... ... В цьому році договір був заморожений. Хоч спільне підприємство вже й існує, юридично. І це цілком природно. Тому що все ще немає ніякого Іл-214.Не тільки його прототипу, але і нормальної робочої документації.

А в цей час антонівці, маючи вже літаючий прототип транспортника, проводили активну маркетингову політику. Під час виставки Defexpo India 2016 українська делегація провела вісім переговорів з міністром оборони Індії і вищим командуванням збройних сил країни. В результаті індійцям українська пропозиція сподобалася", - пише експерт.

Варто окремо відзначити, що за офіційними даними КБ Ільюшина, проект "Іл-214" є замороженим. При цьому, перший політ літака планується на 2019 рік, в той час, як Ан-178, схожий з російським літаком по функціональності і характеристиках, вже рік як пройшов льотні випробування і має контракти на виробництво і постачання.

Окремо Тучков нарікає, що Росія навіть для свого ринку і збройних сил не провела заміну літаків "Ан" вітчизняними аналогами, оскільки не має потрібних розробок.

Один із найбагатших угорців: Зять Орбана веде переговори щодо купівлі російської "дочки" Raiffeisenbank

субота, 22 лютий 2025, 20:48

Зять прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана Іштван Тіборц нібито веде переговори про купівлю російського представництва австрійської групи Raiffeisen (RBI). Про це 21 лютого повідомило видання Der Standard, передають Патріоти України. Як пише видання...

Хитрий план: Росія може запропонувати США родовища корисних копалин на окупованих землях, - WSJ

субота, 22 лютий 2025, 18:43

В рамках майбутньої мирної угоди Росія може дозволити американським компаніям добувати корисні копалини на окупованих територіях України. Про це пише видання WSJ, передають Патріоти України. На переговорах в Ер-Ріяді була обговорена пропозиція припини...