Індусам українська пропозиція сподобалася: Індія підписала контракт з Україною, заморозивши зв'язки з РФ

Основною причиною скасування контракту з російською стороною називають не тільки якісні переваги українського літака, але й більшу організованість української сторони.

Фото:http://vlada.io/

Російські авіаексперти стурбовані тим, що Індія заморозила попередній "контракт намірів" з РФ на розробку і виробництво для країни вантажного літака. Про це йдеться на сайті Четверта влада, зазначають Патріоти України.

Так, цим літаком, згідно з попереднім контрактом, повинен був стати вантажний Іл-214. Однак останні дії індійської сторони, на думку російського експерта Володимира Тучкова, говорять про те, що в Делі мають намір розірвати контракт з РФ, і укласти аналогічний контракт з Україною, яка на відміну від Росії, де Іл-214 ще не пройшов льотних випробувань, готова запропонувати Індії вже випробуваний і запущений у виробництво військово-вантажний Ан-178.

"Українська державна корпорація "Антонов" і індійська компанія Reliance Defence Ltd. підписали угоду про намір спільної розробки і виробництва багатофункціонального транспортного літака середньої вантажопідйомності. Проект довгостроковий. Протягом 15 років має бути збудовано 500 літаків на суму 5,3 млрд. Доларів.

Причому машина повинна бути багатофункціональною. У ВТА літак повинен перевозити вантажі вагою до 20 тонн і брати участь в операціях десантування. У цивільній авіації Індії - брати на борт від 50 до 80 пасажирів. Пропорції виробництва такі: 200 літаків для ВТА Індії, 300 для цивільної авіації", - пише Тучков.

Дані Тучкова підтверджує сайт ДП "Антонов", де йдеться про підписання контракту.

Основною причиною скасування контракту з російською стороною Тучков, аналізуючи те, що сталося, називає не тільки якісні переваги українського літака, скільки більшу організованість української сторони. Ан-178 пройшов випробування в 2015 році і був запущений у виробництво. У той же час, Іл-214 за рамки проекту так і не просунувся. Очевидно, Індія не зацікавлена чекати ще кілька років, поки літак запустять у виробництво.

"Мова йде про літак Іл-214, розробка якого почалася 2000 року .... ... В цьому році договір був заморожений. Хоч спільне підприємство вже й існує, юридично. І це цілком природно. Тому що все ще немає ніякого Іл-214.Не тільки його прототипу, але і нормальної робочої документації.

А в цей час антонівці, маючи вже літаючий прототип транспортника, проводили активну маркетингову політику. Під час виставки Defexpo India 2016 українська делегація провела вісім переговорів з міністром оборони Індії і вищим командуванням збройних сил країни. В результаті індійцям українська пропозиція сподобалася", - пише експерт.

Варто окремо відзначити, що за офіційними даними КБ Ільюшина, проект "Іл-214" є замороженим. При цьому, перший політ літака планується на 2019 рік, в той час, як Ан-178, схожий з російським літаком по функціональності і характеристиках, вже рік як пройшов льотні випробування і має контракти на виробництво і постачання.

Окремо Тучков нарікає, що Росія навіть для свого ринку і збройних сил не провела заміну літаків "Ан" вітчизняними аналогами, оскільки не має потрібних розробок.

Буде удар! В Україні очікують підвищення тарифів на комунальні послуги: Коли і на скільки може подорожчати електрика та газ

неділя, 14 вересень 2025, 12:56

Уже з 2026 року в Україні планують поступово підвищувати тарифи на житловокомунальні послуги, зокрема, вартість електрики для населення може зрости на 20%, передають Патріоти України з посиланням на "Еспресо". З 2022 року в Україні діє мораторій на під...

Перерахунок виплат працюючим пенсіонерам: Українцям пояснили, чому важливо не помилитися

неділя, 14 вересень 2025, 12:22

Українське пенсійне законодавство передбачає періодичне перерахування виплат - людям, які вийшли на заслужений відпочинок і більше не працюють, індексацію проводять щоберезня, а працюючим пенсіонерам перераховують - з 1 квітня, проте громадяни мають пр...