Хіти тижня. Путін так і не пішов по кримській землі: Стала відома причина

Переорієнтація транспортних потоків Криму лише на одну дорогу в напрямку Керчі разом зі збільшенням транспортних засобів на півострові призвела до багатокілометрових заторів автівок.

Трасу "Таврида" добудують ще нескоро. Фото: QHA.

Кримське окупаційне керівництво вляпалося з "грандіозними проектами" Керченського мосту та траси "Таврида. 15 травня на відкритті Керченського мосту, не було "очільників" Криму Володимира Константинова й Сергія Аксьонова. Про це написав автор Хаджа Кирімдашев, передають Патріоти України із посиланням на місцеве видання.

"Грубе порушення протоколу: в Крим їде "перша особа держави", а "господарі" не зустрічають. Після урочистих промов, нагороджень учасників будівництва і привітань присутніх на урочистостях учасників небагатолюдного мітингу Путін з мосту на кримський берег так і не зійшов. Виглядало так, ніби кримська земля небезпечніша за Кримський міст", - зазначає автор.

На думку автора, однією з версій може бути те,що організації виконали практично всі роботи з будівництва автомобільного переходу через Керченську протоку. Але кримська "влада" не зуміла організувати навіть мінімум — спорудити дорожні під'їзди до мосту і вирішити проблеми із соціальними питаннями на прилеглих територіях.

"Єдина стара дорога Керч — Сімферополь — Севастополь перетворилася на суцільну тягнучку ще чотири року тому. Переорієнтація транспортних потоків Криму лише на одну дорогу в напрямку Керчі разом зі збільшенням транспортних засобів на півострові призвела до багатокілометрових заторів автівок. Люди висловлюють неприховане розчарування такими кримськими вояжами. Сьогодні нова траса "Таврида" готова лише на третину. Екскаватори махають ковшами по всьому маршруту, проте проїхати новенькою трасою можна буде лише в 2020-му", - йдеться у матеріалі.

Визнані світом корабели будують швидкісне судно української розробки (фотофакти)

вівторок, 25 червень 2019, 20:28

Те, що досвідчені голландці винаймають українських проектантів свідчить не лише про те відому ощадливість цієї нації навігаторів але перш за все про високий професіоналізм миколаївських конструкторів. Адже економити на безпеці в країні тюльпанів не звикли