Мрійливі скрепи зі збанкрутілої бензоколонки: Рада безпеки Росії запропонувала уряду божевільно коштовний проект "Єдина Євразія"

Поки з усіх складових проекту досить докладно описані тільки транспортні дирижаблі типу АТЛАНТ. З їх допомогою планується забезпечити вантажопотік між Північним морським шляхом і Транссибом. Але експертам і ця ідея здається сумнівною.

Вартість проекту "Єдина Євразія" - $220-240 млрд. Фото: nevainfo.ru.

Рада безпеки Росії запропонувала уряду РФ реалізувати проект "Єдина Євразія" – систему транспортно-логістичних коридорів, що з'єднають такі магістралі як Транссиб, БАМ і Північний морський шлях. Копії відповідних документів опинилися в розпорядженні видання Комерсант, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Вартість проекту - $220-240 млрд. Перший етап реалізації проекту заплановано на 2018-2025 роки, він повинен бути завершений до 2035 року.

Зокрема, планується створити два транспортно-логістичних коридори протяжністю 9,6 тис. км з опорою на Північний морський шлях, нову швидкісну залізничну магістраль на базі Східного полігону ВАТ РЖД (Транссиб і БАМ) і мережу транспортно-перевантажувальних вузлів. На їх базі в Сибіру, на Далекому Сході і Арктиці з'явиться інфраструктура з використанням водних маршрутів, авіаційних хабів, мережі швидкомонтованих злітно-посадкових смуг для малої авіації і навіть дирижаблів великої вантажності та дальності польоту.

"Все це, вважають автори проекту, дозволить освоїти території, створити високотехнологічні виробництва, розвинути трудову міграцію, туризм і "закріпити" населення через 7 млн робочих місць", - зазначає видання.

До проекту пропонується залучити Китай, а також США і країни Європи, які натомість могли б скасувати санкції, говориться в документі.

Як зазначає видання, поки що з усіх складових проекту досить докладно описані тільки транспортні дирижаблі типу АТЛАНТ. З їх допомогою планується забезпечити вантажопотік між Північним морським шляхом і Транссибом. Будівництво заводу для серійного випуску АТЛАНТа оцінено в 8-10 млрд рублів, він може бути побудований за 2-2,5 роки і випускати від двох до десяти дирижаблів в рік. Проект отримав підтримку грантового комітету фонду "Сколково". У листах по проекту зазначено, що ідею вже підтримали в російському МЗС, Міноборони, РАН.

Втім, одна тільки ідея з дирижаблями виглядає сумнівно, каже експерт порталу Aviation Explorer Володимир Карнозов. За його словами, поки що нікому не вдалося налагодити масові поставки вантажів з допомогою дирижаблів з позитивним фінансовим результатом. З подібних апаратів важко побудувати постійно діючу транспортну систему, а для протяжних маршрутів типу Європа — Азія ситуацію ускладнюють переважні вітри.

Попри обстріли та блекаути, мобілізацію та міграцію: За підсумками 2024 року Україна перевершила довоєнний показник ВВП на душу населення

субота, 18 січень 2025, 12:45

Економіка України попри війну продовжує зростання. Показник ВВП на душу населення перевищив довоєнний рівень. Про це повідомив заступник міністра економіки України Андрій Телюпа, передають Патріоти України. . За його словами, зростання реального ВВП У...

На межі банкротства: Відомий європейський економіст озвучив прогноз, коли РФ чекає крах

субота, 18 січень 2025, 12:30

Шведський економіст та дипломат Андерс Аслунд вважає, що Росія може вичерпати свої ліквідні фінансові резерви до осені 2025 року. Це потенційно може призвести до фінансової кризи, передають Патріоти України. Як пояснює видання MSN, Аслунд зазначає, що ...