Мрійливі скрепи зі збанкрутілої бензоколонки: Рада безпеки Росії запропонувала уряду божевільно коштовний проект "Єдина Євразія"

Поки з усіх складових проекту досить докладно описані тільки транспортні дирижаблі типу АТЛАНТ. З їх допомогою планується забезпечити вантажопотік між Північним морським шляхом і Транссибом. Але експертам і ця ідея здається сумнівною.

Вартість проекту "Єдина Євразія" - $220-240 млрд. Фото: nevainfo.ru.

Рада безпеки Росії запропонувала уряду РФ реалізувати проект "Єдина Євразія" – систему транспортно-логістичних коридорів, що з'єднають такі магістралі як Транссиб, БАМ і Північний морський шлях. Копії відповідних документів опинилися в розпорядженні видання Комерсант, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Вартість проекту - $220-240 млрд. Перший етап реалізації проекту заплановано на 2018-2025 роки, він повинен бути завершений до 2035 року.

Зокрема, планується створити два транспортно-логістичних коридори протяжністю 9,6 тис. км з опорою на Північний морський шлях, нову швидкісну залізничну магістраль на базі Східного полігону ВАТ РЖД (Транссиб і БАМ) і мережу транспортно-перевантажувальних вузлів. На їх базі в Сибіру, на Далекому Сході і Арктиці з'явиться інфраструктура з використанням водних маршрутів, авіаційних хабів, мережі швидкомонтованих злітно-посадкових смуг для малої авіації і навіть дирижаблів великої вантажності та дальності польоту.

"Все це, вважають автори проекту, дозволить освоїти території, створити високотехнологічні виробництва, розвинути трудову міграцію, туризм і "закріпити" населення через 7 млн робочих місць", - зазначає видання.

До проекту пропонується залучити Китай, а також США і країни Європи, які натомість могли б скасувати санкції, говориться в документі.

Як зазначає видання, поки що з усіх складових проекту досить докладно описані тільки транспортні дирижаблі типу АТЛАНТ. З їх допомогою планується забезпечити вантажопотік між Північним морським шляхом і Транссибом. Будівництво заводу для серійного випуску АТЛАНТа оцінено в 8-10 млрд рублів, він може бути побудований за 2-2,5 роки і випускати від двох до десяти дирижаблів в рік. Проект отримав підтримку грантового комітету фонду "Сколково". У листах по проекту зазначено, що ідею вже підтримали в російському МЗС, Міноборони, РАН.

Втім, одна тільки ідея з дирижаблями виглядає сумнівно, каже експерт порталу Aviation Explorer Володимир Карнозов. За його словами, поки що нікому не вдалося налагодити масові поставки вантажів з допомогою дирижаблів з позитивним фінансовим результатом. З подібних апаратів важко побудувати постійно діючу транспортну систему, а для протяжних маршрутів типу Європа — Азія ситуацію ускладнюють переважні вітри.

Все погано? Світовий банк різко погіршив прогноз зростання ВВП України

вівторок, 7 жовтень 2025, 17:56

Світовий банк знизив прогноз зростання Валового внутрішнього продукту (ВВП) України у 2026 році на понад 3%. Про це йдеться у звіті Світового банку, передають Патріоти України. Світовий Банк очікує, що у 2026 році ВВП України зросте на 2%, а не на 5,2%...

Україна почала дратувати фермерів ще однієї країни

вівторок, 7 жовтень 2025, 13:15

Україна та Польща стали найбільшими постачальниками яєць до Великої Британії. Про це повідомив The Guardian з посиланням на дані Агентства з питань охорони здоров’я тварин і рослин, передають Патріоти України. У першому півріччі 2025 року Україна експо...