Не жінка, а скарб нації: Витрати на виборчу кампанію Тимошенко можуть перевищити суму держзакупівель озброєнь для ЗСУ, - ЗМІ

Тільки з липня по вересень «Батьківщина» витратила 53 млн гривень на рекламу по телебаченню і 19 млн гривень - на зовнішню рекламу, білборди і сателіти.

Юлія Тимошенко. Фото: AFP.

Політична сила «Батьківщина» заплатила 100 млн гривень за рекламу «Нового курсу» Юлії Тимошенко. Про це свідчать дані фінансових звітів партії за другий і третій квартали 2018 року, повідомляють Патріоти України із посиланням на Комітет виборців України.

Однак всі витрати можуть бути порівняні із закупівлею зброї для України в 2018 році, вважають експерти. Про це розповів «Прямий». Так, тільки з липня по вересень «Батьківщина» витратила 53 млн гривень на рекламу по телебаченню і 19 млн гривень - на зовнішню рекламу, білборди і сателіти.

Витрачені гроші вказані як внески на користь партії. У той же період з липня по вересень партія отримала внески на 75 млн гривень, частина внесків була однаковою за розміром на суму 148 000 гривень. Варто зазначити, що такі суми навряд чи випадкові - фактично таким чином фізособи можуть уникати спеціальної фінансової перевірки. Адже фінансова операція на суму, що перевищує 150 000 гривень, вже підлягає обов'язковому фінансовому моніторингу.
«Три нюанси. Момент перший. Ми всі дуже добре пам'ятаємо, як перед виборами 2014-го Юлія Володимирівна була ініціатором і дуже голосно на всіх прес-конференціях заявляла: я категорично вимагаю, щоб політики припинили цю зомбуючу, негативну, дорогу рекламу на білбордах на телеканалах, уявляйте свою позицію, доводить свою правоту, а гроші віддайте в зону АТО. Що маємо? Побачили.
Момент другий, що стосується цих підпорогових сум, стосується джерел, які нібито звичайні прості виборці. Ми прекрасно розуміємо, що це повна брехня. Це роблять багато політичних сил. Це обман, обман виборців, обман держави тощо. Ми прекрасно розуміємо, що там, де є обман, там будуть потім наслідки. Я як все-таки журналіст займався декількома моментами - поїздки, скажімо, Юлії Володимирівни до Ігоря Коломойського, до Рестіса - це такий мільярдер в Греції, дуже не чистий на руку і дуже з сумнівними планами охопити і захопити інфраструктуру портову в Україні, особистий партнер Новинського в бізнесі тощо. І, очевидно, що гроші йдуть звідти. А там, де дали гроші олігархи, українські або закордонні, їх доведеться віддавати нам, а не тим, хто рекламується.
І момент третій - за сумою. Насправді рекламний ринок найбільш закритий і найменш правдивий, скажімо так. Розрахунки експерти робили і ми вийшли на те, що Юлія Володимирівна планує на рекламу та інші заходи, пов'язані з проведенням виборів, витратити десь близько 300-400 млн доларів. Ви розумієте собі астрономічность цієї суми? Просто помножте це на 28, умовно кажучи, і отримаєте розмір в гривнях. І подумайте, хто це буде повертати. Це страшні гроші, просто неймовірні", - зазначив політичний експерт Тарас Чорновіл.

Готують варіанти: стало відомо, що Міненерго та НКРЕКП готують підвищення тарифу на електроенергію

п’ятниця, 19 квітень 2024, 18:30

Незважаючи на численні заяви про відсутність у Кабміну планів підвищувати ціну на електроенергію, Міністерство енергетики спільно з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, планують підвищити та...

Оце так: "Велика сімка" відклала питання передачі Україні російських активів до червня

п’ятниця, 19 квітень 2024, 17:42

Міністри закордонних справ країн "Великої сімки" схвалили декларацію за підсумками зустрічі на Капрі в Італії. Питання передачі Україні російських активів на прохання лідерів країн G7 відклали до червня, передають Патріоти України. Глави МЗС Канади, Ф...