Одеський морський торговий порт – міжнародний транспортний вузол, через який щодня проходять тисячі тонн вантажів. Це унікальний актив держави, теоретично він міг би збагачувати тисячами мільярдів щороку. Але ж не в цій країні, передають Патріоти України з посиланням на voi.
Порт – це величезний живий організм. Термінали, митниця, склади, й офіційно все майно на його території належить державі. Доправити вантаж до корабля чи, навпаки, отримати – це справжній шлях крізь терни: скрізь треба платити.
І справа навіть не в "таксі", яку знімають з кожної машини, що заїжджає на територію Одеського порту, а в тому, куди й кому врешті ці гроші потрапляють.
Через недбальство чиновників навколо підприємства паразитують сумнівні приватні компанії, які не гребують заробляти на кожному квадратному метрі. І поки дирекція порту з міцним політичним дахом звітує про перемоги та успіхи, лише за перший квартал 2017 року прибутки знизлись у 8 разів.
Тим часом, через морські ворота Одещини проходять корупційні потоки, що вимірюються мільйонами доларів.
Автомобілісти знову масово переводять машини на газ, адже різниця у вартості з бензином дозволяє економити понад тисячу гривень на місяць і окупити обладнання менш ніж за рік. Але зростання акцизів і можливі коливання цін ставлять під сумнів довгострок...
Кабінет міністрів України планує підвищення академічних стипендій. Однак це відбудеться не одразу і не для всіх. Про це заявила прем'єр-міністр Юлія Свириденко, передають Патріоти України. "Підвищення розміру стипендій удвічі для понад 163 тисяч студен...