Одеський морський торговий порт – міжнародний транспортний вузол, через який щодня проходять тисячі тонн вантажів. Це унікальний актив держави, теоретично він міг би збагачувати тисячами мільярдів щороку. Але ж не в цій країні, передають Патріоти України з посиланням на voi.
Порт – це величезний живий організм. Термінали, митниця, склади, й офіційно все майно на його території належить державі. Доправити вантаж до корабля чи, навпаки, отримати – це справжній шлях крізь терни: скрізь треба платити.
І справа навіть не в "таксі", яку знімають з кожної машини, що заїжджає на територію Одеського порту, а в тому, куди й кому врешті ці гроші потрапляють.
Через недбальство чиновників навколо підприємства паразитують сумнівні приватні компанії, які не гребують заробляти на кожному квадратному метрі. І поки дирекція порту з міцним політичним дахом звітує про перемоги та успіхи, лише за перший квартал 2017 року прибутки знизлись у 8 разів.
Тим часом, через морські ворота Одещини проходять корупційні потоки, що вимірюються мільйонами доларів.
З березня 2024 року Росія поставила Північній Кореї більше мільйона барелів (56 тисяч тонн) нафти, ймовірно, розплачуючись за військову підтримку, пише BBC із посиланням на дані британського дослідницького центру Open Source Centre, передають Патріоти ...
В Україні суттєво здешевшала морква. Насьогодні виробники відвантажують її по 15-23 грн/кг, що в середньому на 21% дешевше, ніж тижнем раніше. Основна причина – сезонне збільшення пропозиції на тлі досить стриманого попиту. Відповідно, незабаром ціни н...