Одеський морський торговий порт – міжнародний транспортний вузол, через який щодня проходять тисячі тонн вантажів. Це унікальний актив держави, теоретично він міг би збагачувати тисячами мільярдів щороку. Але ж не в цій країні, передають Патріоти України з посиланням на voi.
Порт – це величезний живий організм. Термінали, митниця, склади, й офіційно все майно на його території належить державі. Доправити вантаж до корабля чи, навпаки, отримати – це справжній шлях крізь терни: скрізь треба платити.
І справа навіть не в "таксі", яку знімають з кожної машини, що заїжджає на територію Одеського порту, а в тому, куди й кому врешті ці гроші потрапляють.
Через недбальство чиновників навколо підприємства паразитують сумнівні приватні компанії, які не гребують заробляти на кожному квадратному метрі. І поки дирекція порту з міцним політичним дахом звітує про перемоги та успіхи, лише за перший квартал 2017 року прибутки знизлись у 8 разів.
Тим часом, через морські ворота Одещини проходять корупційні потоки, що вимірюються мільйонами доларів.
Українцям, які не мають роботи, планують збільшити виплати допомоги по безробіттю. Крім того, у законопроєкті № 14096, зареєстрованому на сайті парламенту, передбачається подовження терміну виплати такої допомоги з 90 до 180 календарних днів, передають...
Для того, щоб мати право на пенсію в Україні, потрібно не тільки досягти певного віку, а й накопичити необхідний страховий стаж. Вимоги до стажу постійно зростають, і 2026 року для виходу на пенсію за віком у 60 років потрібно буде мати щонайменше 33 р...