
У трамваях, які Львів придбав в Берліні, не можуть відкритися двері через особливості побудованих платформ на багатьох зупинках. ЛКП “Львівелектротранс” отримав 30 вживаних трамваїв, які раніше їздили Берліном. Перед продажем їх відремонтували. У Львові трамваї поставили на вужчий візок – ширина колій в містах різна, повідомляють Патріоти України.
“Це була найкраща пропозиція на той момент. Ці трамваї оснащені кнопками для відкриття дверей, кондиціонером для водія, зв’язком з водієм. Крім нас, в Берліна ці вживані вагони купила Румунія, а також Запоріжжя”, – пояснив радник міського голови Львова, який курує цей напрямок.
В кінці липня трамваї прибули у Львів. І від початку їхньої роботи виявили ще одну проблему – двері на зупинках не відкриваються, бо частина платформ зависокі. Тому треба або занижувати платформи, або різати двері.
Керівник громадської організації “За якісний транспорт” Святослав Товстига бачить в цьому недбалість львівських чиновників. Він переконаний, що у Львові погано підготувались до прибуття трамваїв, бо відремонтували тільки 12 візків, на які мали переставити транспорт. Щоб закінчити процес модернізації візків, потрібно ще понад 5 млн грн.
“І в державних будівельних нормах від 2001 року, і в “Правилах розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту” йдеться про те, що посадочні майданчики, які розміщуються на проїжджій частині, слід облаштовувати підвищеними на 15-30 сантиметрів над поверхнею проїзної частини. А наші фахівці перестаралися і виставили 34-36 сантиметрів”, – розповів він.
Бензинова криза в РФ, спричинена ударами українських безпілотників по тамтешніх НПЗ, набирає обертів. На АЗС Свердловської області перестали продавати 95-й бензин, пише The Moscow Times, і. За словами місцевих жителів, заправитися паливом неможливо не ...
Щодня російські танкери перевозять через Балтійське море нафту на мільярди доларів, підживлюючи економіку війни, незважаючи на західні санкції, а деякі компанії з країн Балтії їм допомагають. Про це йдеться в розслідуванні LRT, 15min, Eesti Ekspress і ...