
За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Одноразова грошова допомога за програмою "Зимова підтримка" не впливатиме на призначення житлової субсидії, адже не враховується до сукупного доходу домогосподарства. Про це зазначили у Пенсійному фонді, передають Патріоти України. Житлова субсидія обч...
У 2026 році українців пенсійного віку чекає подвійне підвищення виплат - з 1 січня та з 1 березня. Зростання торкнеться мільйонів людей, а також буде передбачене окреме збільшення для осіб віком від 70 років, передають Патріоти України. Перший етап ста...