За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Більшість пенсіонерів в Україні збережуть розмір своєї пенсії і навіть будуть отримувати більше після Нового року. Про це у коментарі УНІАН розповів адвокат Іван Хомич, передають Патріоти України. За його словами, у 2026 році буде підвищення пенсій. Во...
В Україні блекаут був один раз і ризик завжди є, але енергетики навчилися із цим працювати. Таку думку в етері "Еспресо" висловив виконавчий директор Асоціації "Енергоефективні міста України", експерт з питань енергоефективності Святослав Павлюк, перед...