За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Остаточні цифри держборгу України будуть розраховані вже після війни, що кредитори прекрасно розуміють. Про це NV Бізнес заявив виконавчий директор МВФ і екс-глава Банку Литви Вітас Васіляускас, передають Патріоти України. «Ситуація в Україні дійсно вр...
В Україні зафіксовано різке зменшення кількості фізичних осіб-підприємців (ФОПів), що може свідчити про серйозні проблеми в малому бізнесі та економіці загалом. За останні місяці тисячі підприємців припинили діяльність, і ця тенденція набирає обертів, ...