За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
За останні шість місяців президент США Дональд Трамп займав найрізноманітніші позиції в українському питанні. Таке політичне метання знищує довіру інвесторів до його слів. Видання The Economist пише, що погрози Трампа запровадити "суворі" вторинні мита...
У липні 2025 року в Україні почали діяти оновлені правила розрахунку середньої зарплати для нарахування лікарняних і декретних виплат. Річ у тім, що уряд змінив сам механізм визначення середньоденного доходу, передають Патріоти України. Нововведення пе...