За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Німецький уряд розробив законопроєкт, який передбачає зменшення соціальних виплат для українців, що щойно прибули до країни - відповідно до домовленостей у коаліції, передають Патріоти України з посиланням на Reuters. Згідно з проєктом закону, українц...
У Національному банку України (НБУ) не бачать передумов для різкого зростання курсу долара. Там зазначають: наразі гривня залишається стійкою, валютний ринок працює і рівномірно повертається до нормальності. Відповідно, очікувати обвалу нацвалюти не ва...