
За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
В українських обмінниках очікується помітна зміна курсу долара. За прогнозом, протягом наступного тижня (17-23 листопада) вартість валюти в них перебуватиме в межах 41,8-42 грн. Увечері ж 14 листопада її купували там у середньому по 41,71 грн, а продав...
Станом на сьогодні у російській економіці посилюються рецесійні тенденції, спричинені скороченням виробництва та ослабленням зовнішньої торгівлі. За результатами перших трьох кварталів 2025 року зниження обсягів випуску зафіксовано у 70 % основних виді...