За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Кабінет Міністрів України виділив 150 мільйонів гривень на програму сприяння поверненню українських біженців з-за кордону. Відповідне рішення ухвалили під час засідання уряду 4 березня, повідомив представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук, пе...
В Канаді продовжили надання статусу тимчасового захисту українцям, які прибули до країни до 31 березня 2024 року. Для цього потрібно отримати новий дозвіл на роботу чи навчання або продовжити старий, передають Патріоти України. Як повідомили на сайті к...