За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Україна має великі поклади титану та рідкісноземельних металів, які використовуються у виробництві акумуляторів, електроніки, медичних імплантів і високоміцних сплавів, що необхідні для виготовлення літаків F-16, F-35 та іншої сучасної техніки. Після у...
Європейські лідери готові почекати до можливої зустрічі президента України Володимира Зеленського із главою РФ Володимиром Путіним у Туреччині, перш ніж тиснути на США задля запровадження нових санкцій проти Москви, передають Патріоти України з посилан...