
За його словами, реформування залізниці, особливо такої великої компанії як українська, вимагає тривалого часу. У той же час, він каже, Укрзалізниця - це фірма, яка є "звичайною політичною здобиччю і джерелом величезної кількості схем".
"Протягом багатьох тижнів я чую про підготовлювані проти мене кампанії в медіа. Цього і треба було чекати, тому що ми починаємо потроху реально контролювати Укрзалізницю, і все частіше нам вдається вирішувати справи відповідно до інтересів національної залізниці, а не тільки за принципом: дати заробити зовнішнім постачальникам / посередникам", - підкреслив Балчун.
Він зауважив, що треба мати терпіння, якщо потрібні реальні зміни. "Якщо ж їй ( Україні - при. ред) потрібні тільки красиві гасла і PR, зі збереженням існуючих схем і патологій, то потрібно взяти свого, добре укоріненого в місцевій реальності, українського менеджера", - додав Балчун.
Держава компенсує установам грошові витрати, пов'язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Так, грошима з держбюджету покриватимуться витрати на оплату комунальних послуг, скрапленого газу та пічного палива. Про це повідомила ...
Країнами Європейського союзу (ЄС) з найвищими зарплатами є Люксембург, Данія, Ірландія, Бельгія, Австрія та Німеччина. У них за рік можна заробити понад 50 тис. євро (близько 2,5 млн грн за актуальним курсом НБУ). Про це повідомляє Visit Ukraine, перед...