У серпні 2014 року Антимонопольний комітет України надав дозвіл на угоду щодо купівлі компанією ПІІ "Амік Україна" підприємства ПАТ "Лукойл-Україна", відповідно до якої ПІІ "Амік Україна" придбала 240 автозаправних станцій та 6 нафтобаз. Про це пише Інформатор, передають Патріоти України.
Таким чином дочірня компанія російського нафтового магната мала повністю відділитися від економіки країни-агресора.
Попри це, аналіз структури власності ПІІ "Амік Україна" вказує на те, що російські бізнесмени все ще можуть отримувати прибутки від діяльності суб’єктів господарювання колишнього “Лукойлу”.
Окрім того, у масштабній махінації з приховування російського бізнесу в Україні можуть бути афільовані народні депутати Верховної Ради. Структура власності ПАТ «Лукойл Україна»
До операції з продажу власником ПАТ «Лукойл Україна» був президент та співвласник ВАТ «Лукойл Росія» – 67-річний Вагіт Алекперов.
У 2016 році відповідно до списку Forbes він посів 12 місце серед найбагатших людей Росії із статком 12,2 мільярдів доларів.
У ПАТ «Лукойл Росія» 100% акцій належить компанії LUKOIL INTERNATIONAL GmbH, яка з 1995 року займається управлінням інвестиціями. Керівником та членом правління вказаної компанії є Олександр Матіцин, який раніше був віце-президентом ВАТ «Лукойл-Росія» та разом з Dr. Klezl-Norberg Johannes до 2009 року – акціонером готельного бізнесу.У LUKOIL INTERNATIONAL GmbH 100% акцій належить компанії LUKOIL Holding GmbH, яка здійснює діяльність в сфері управління інвестиціями в нафтопереробній галузі.
ЇЇ керівником є Роберт Гулла. Він також є керівником LUKOIL Energy GmbH, яка займається реалізацією нафтопродуктів і 100% акцій якої належать LUKOIL Overseas Cyprus Ltd, зареєстрованій на острові Кіпр. Окрім того, Роберт Гулла є власником 100% акцій компанії GULLA Beteslsgungsverwaltung GmbH, яка займається управлінням активами, та є власником 2% акцій компанії ANNA AVENUE online services GmbH, яка займається інтернет-торгівлею.
Акціонерами компанії ANNA AVENUE online services GmbH є Mag. Sigari Majd Katharina з часткою в 21,48%, Mag. Haffner Clara Marina Luise з часткою в 21,48% та інвестиційна компанія-нерезидент SR Beteiligungsges.m.b.h. з контрольним пакетом акцій.
Власником останньої є Олександр Риклін – голова австрійського холдингу ALCAR, яка є офіційним виробником автомобільних дисків та у власності якої є 7 торгових марок. Паралельно з тим, Олександр Риклін входить до складу ради директорів Hainzel EMACS Beteiligungs AG, акціонерами якої є фізичні особи Heinzel Sebastian з часткою 25%, Heinzel Alfred з часткою 59,33% та компанія EMACS Orivatstiftung з часткою 15,67%. До ради директорів також входить Dr. Klezl-Norberg Johannes, який керує готельним бізнесом A. Reales Holding GmbH, акціонером якої був перший віце-президент ВАТ «Лукойл-Росія» Олександр Матіцин.
Контролює зв’язок фізичних осіб ПАТ «Лукойл-Росія» та ПАТ «Лукойл-Україна» з ПІІ «Амік Україна» Dr. Klezl-Norberg Johannes.
Останній є віденським юристом, членом ради директорів македонського банку «Евростандарт Банк», членом наглядової ради груп компаній з виробництва паперу Heinzel Group.
Структура власності ПІІ «АМІК Україна»
Керівником ПІІ «АМІК Україна» є Юрконіс Ігнас.
Контролером та вигодонабувачем вказаної компанії є Dr. Klezl-Norberg Johannes, саме ця особа в Україні є ключовою фігурою та пов’язаним з російським бізнесом “Лукойла”.
Контрольний пакет акцій ПІІ «АМІК Україна» на 100% належить компанії-нерезиденту AMIK Energy Management GhbH, керівником якої є Гюнтер Майер.
Вказана компанія здійснює діяльність в сфері бухгалтерського обліку та консультаційних послуг.
Гюнтер Майер, відповідно до відкритих даних, працював в австрійській енергетичній компанії OMV, посаду директора AMIK Energy Management GmbH він займає з вересня 2014 року. У червні 2013 року компанію OMV придбала ЛЛК-International – дочірня компанія “Лукойла”.
Контрольний пакет акцій AMIK Energy Management GmbH на 100% належить компанії AMIK Energy Holding GhbH, яка займається інвестиційною діяльністю.
Керівником наглядової ради AMIK Energy Holding GmbH є Вольфгант Руттенштоффер, акціонерами – Mag Sernetz Heinz з часткою 10%, Манфред Кунце з часткою 40%, а також Dr. Klezl-Norberg Johannes з найбільшою часткою обсягом 50%.
Відповідно до даних ЗМІ, Манфред А. Кунце представляє у Росії інтереси московського офісу компаній Alpinex Asset Management LLC, яка займається діяльністю в сфері управління інвестиційними фондами, пайовими інвестиційними фондами та недержавними пенсійними фондами.
Крім того, Dr. Klezl-Norberg Johannes входить до ради директорів австрійської компанії Zinner Privatstiftung, у якій також засідають Mag. Lauda Max та Тимур Соколов.
Підприємство-нерезидент Zinner Privatstiftung є контролером ПРАТ «Київський картонно-паперовий комбінат». Частка обсягом 99% акцій підприємства належить компанії Pulp Mill Holding GmbH, директором якої є Тимур Соколов.
За даними ЗМІ, власником ПРАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» є Володимир Крупчак, який до 2007 року був депутатом російської Державної Думи від партії “Єдина Росія”.
З 2007 року, у зв’язку з кримінальним переслідуванням у Росії, Володимир Крупчак отримав громадянство України.
Сьогодні Володимир Крупчак має політичні зв’язки з народним депутатом від “Опозиційного блоку” Сергієм Льовочкіним.
Таким чином, відповідно до офіційних джерел (баз даних України та Австрії), ПІІ «АМІК-Україна» є компанією, контролерами та вигодонабувачеми якої є власники російського походження.
Серед них – Вагіт Алекперов (через компанії Австрії Hainzel EMACS Beteiligungs AG, SR Beteiligungsges.m.b.h., ANNA AVENUE online services GmbH, GULLA Beteslsgungsverwaltung GmbH, LUKOIL Holding GmbH, LUKOIL INTERNATIONAL GmbH), та, через пов’язаних осіб, – Dr. Klezl-Norberg Johannes, Олександр Риклін, Роберт Гулла і Олександр Матіцин.
Нагадаємо, 22 лютого, комітет національної безпеки та оборони українського парламенту звернувся до Генеральної прокуратури, Служби безпеки та Державної фіскальної служби з вимогою перевірити діяльність компанії “АМІК-Україна”.
Раніше народний депутат Андрій Левус звернувся до заступника Генерального прокурора України, Головного військового прокурора Анатолія Матіоса із закликом розслідувати протиправну діяльність ПІІ “АМІК Україна”.
Наразі у ПІІ “АМІК Україна” тривають декілька судових проваджень. Зокрема, 28 жовтня 2016 року АМКУ своїм рішенням за наслідками розслідування на ринку нафтопродуктів наклала штраф на 7 юридичних осіб, які в січні 2013 року – січні 2016 року встановлювали роздрібні ціни на світлі нафтопродукти, на загальну суму понад 204 мільйонів гривень. Це викликало звинувачення в узгоджених діях компаній на ринку. Серед звинувачених була і “АМІК Україна”.
Окрім того, СБУ підозрює «Лукойл Авіейшен Україна», яка працює в МА «Одеса», в недоливі палива літакам польської авіакомпанії LOT.
30 січня народний депутат від Радикальної партії Олега Ляшка Ігор Мосійчук звернувся до Голови СБУ Володимира Грицака у справі незаконної реалізації авіаційного палива у Міжнародному аеропорті «Одеса».
23 лютого стало відомо, що слідчий відділ управління СБУ в Одеській області розпочав досудове розслідування щодо незаконної реалізації авіаційного палива компаніями ТОВ «Балтік Граунд Сервіс ЮА» та ТОВ «Лукойл Авіейшен Україна» у Міжнародному аеропорту Одеси. Ігор Мосійчук зазначив, що співробітники державних правоохоронних служб України звернуться до правоохоронців Австрії, щоб об’єднати зусилля у розслідуванні масштабної корупційної схеми російського нафтового гіганта “Лукойл”.
У власному розслідуванні ІНФОРМАТОР з’ясував, що компанія Amic Energy Management має тісні зв’язки із російською компанією “Лукойл” та є, фактично, юридичною ширмою для торгівлі російського нафтового гіганта. Як випливає із даних фінансової звітності фірми, російська компанія два роки веде тіньовий бізнес в Україні, імовірно ухиляючись від сплати податків.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...