Падіння літака авіакомпанії FlyDubai, який зазнав аварії 19 березня в аеропорту Ростова-на-Дону, відбулося через переведення пілотами стабілізатора лайнера в положення "пікірування". Про це 8 квітня заявили в Міждержавному авіаційному комітеті Росії (МАК), передають Патріоти України з посиланням на Обозреватель.
"У процесі повторного заходу на посадку, що здійснювався також у режимі ручного керування, екіпаж на висоті 220 м (за 4 км до злітно-посадкової смуги) прийняв рішення про "відхід на друге коло" і ініціював набір висоти з увімкненням двигунів на злітний режим" , - йдеться в повідомленні МАК.
На висоті 900 метрів стабілізатор літака був відхилений на 5 градусів на пікірування одночасно з віддачею екіпажем штурвала "від себе". Через це літак почав знижуватися. "Подальші дії екіпажу не дозволили запобігти зіткненню літака із землею. Зіткнення сталося на швидкості понад 600 км/год з кутом тангажа на пікірування більше 50 градусів", - повідомили в МАК.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...