Падіння літака авіакомпанії FlyDubai, який зазнав аварії 19 березня в аеропорту Ростова-на-Дону, відбулося через переведення пілотами стабілізатора лайнера в положення "пікірування". Про це 8 квітня заявили в Міждержавному авіаційному комітеті Росії (МАК), передають Патріоти України з посиланням на Обозреватель.
"У процесі повторного заходу на посадку, що здійснювався також у режимі ручного керування, екіпаж на висоті 220 м (за 4 км до злітно-посадкової смуги) прийняв рішення про "відхід на друге коло" і ініціював набір висоти з увімкненням двигунів на злітний режим" , - йдеться в повідомленні МАК.
На висоті 900 метрів стабілізатор літака був відхилений на 5 градусів на пікірування одночасно з віддачею екіпажем штурвала "від себе". Через це літак почав знижуватися. "Подальші дії екіпажу не дозволили запобігти зіткненню літака із землею. Зіткнення сталося на швидкості понад 600 км/год з кутом тангажа на пікірування більше 50 градусів", - повідомили в МАК.
Люди все більше і більше з двох боків конфлікту ненавидять один одного і бажають іншому суспільству тільки одного - смерті. Про це в ефірі "Еспресо "сказав журналіст Віталій Портников, передають Патріоти України. "Це можна сказати і по російсько-україн...
Підійти до дзеркала в ліфті — рефлекс багатьох із нас, але мало хто замислюється, що це не просто декоративний елемент. Насправді дизайнери ліфтів навмисно вбудовують дзеркала, аби підвищити безпеку, комфорт і навіть психологічний стан пасажирів, перед...