З гарячих точок в зоні АТО до Воронежа на підприємство ВАТ "172-й центральний авторемонтний завод" доставляють підбиті російські танки з трупами всередині. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на сторінку спільноти "Оборона Маріуполя" у Facebook:
"З України на ремонтні заводи Воронежа масово надходять підбиті російські танки. В середині квітня 2016 року в місто Воронеж Російської Федерації на підприємство ВАТ "172-й центральний авторемонтний завод" доставлені для проведення ремонту танки Збройних сил РФ (чотири - «Т-90» і два - «Т-72Б»). В ході зовнішнього огляду працівниками заводу виявлено значні бойові пошкодження військової техніки. А супроводжували несправну техніку військові, які приїхали напідпитку, розповіли робочим, що танки приїхали з «гарячих точок» на Україні.
Далі ситуація розвивалася більш трагічно. Після відкриття пошкодженого люка першого танка «Т-72Б» в його внутрішньому відділенні було виявлено сильно обгорілі тіла командира машини, механіка-водія і наводчика. Від побаченого працівники жахнулися, Одна жінка приблизно 50-річного віку втратила свідомість, але завдяки вчасно наданій медичній допомозі, прийшла в себе, після чого її відвезли додому. Навіть у деяких міцних мужиків підскочив тиск, у когось навіть стався напад ...
Відкриття люків інших танків також кинуло в жах працівників підприємства. У відділеннях цих танків теж знаходилися обвуглені тіла членів екіпажів. Люди стали обурюватися ще сильніше, проте прийшло керівництво, яке швидко всіх заспокоїло - «будете обурюватися - звільнимо!».
За інформацією в Міноборони РФ, подібні випадки мали місце неодноразово, що негативно сприймається працівниками і відбивається на психологічному стані працівників підприємств оборонного відомства. Деякі не витримують подібних фактів, звертаються до свого керівництва з проханнями про призначення на інші ділянки роботи або зовсім звільняються. Також, є непоодинокі випадки зловживання працівниками на цьому грунті алкогольними напоями.
Примітно, що ще в 2013 році Воронезький 172-й центральний авторемонтний завод був перепрофільований в сервісний центр Західного військового округу. Причому, саме в багатопрофільний, оскільки керівництвом РФ вже тоді ставилися завдання (без зайвого розголосу) по оснащенню виробництва сучасним обладнанням та кваліфікованими працівниками. З цього ж часу в Воронежі поповзли чутки про нібито підготовку нападу РФ на Україну, але тоді у це мало вірили, оскільки Росія виступала в якості гаранта безпеки України і зовні свою агресію начебто не виявляла.
Починаючи з 2013 року, Міноборони Росії запланувало в таких «сервісних центрах» проводити ремонт військових машин - міняти вузли, агрегати, фарбувати і проводити техобслуговування. Керівництво цих центрів було зорієнтовано, що в разі, якщо техніці знадобиться середній, а тим більше, капітальний ремонт, то її будуть відправляти на спеціалізовані заводи «Оборонсервіс».
Але все виявилося набагато складніше, - тепер для того, щоб наприклад поставити танку або вантажівці новий двигун, військові машини, зокрема танки, замість відправки на завод-виробник для капітального ремонту передають в сервісний центр у Воронеж.
На сьогоднішній день обуренню працівників Воронезького підприємства немає меж, оскільки їм доводиться постійно стикатися не тільки з пошкодженою технікою, а й із загиблими молодими російськими військовослужбовцями.
Як вказують джерела у військових відомствах, ще в 2013 році в Міноборони РФ видало секретний наказ, який зобов'язує всіх керівників військових заводів повністю укомплектувати підприємства за рахунок кваліфікованих технічних працівників по ремонту військової техніки. Особлива увага тоді була приділена саме підприємствам, що знаходяться на території Західного військового округу"
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...