У пілотів винищувача Су-27, який впав під час міжнародних навчань "Чисте небо-2018" у Вінницькій області, не було можливості катапультуватися. Про це розповів військовий експерт Олег Жданов, передають Патріоти України.
За його словами, літак зірвався у "штопор", тому у пілотів не було шансів врятуватися. "У пілотів був вибір, або катапультуватися, і машина впала б на селище, або намагатися відвести літак убік. Пам'ятаєте Скнилівську трагедію піді Львовом?
Там льотчикам пощастило, що літак був рівно над землею, і вони змогли катапультуватися. А тут літак падав, практично зірвавшись у "штопор", і. звичайно, у них не було шансу", — заявив Олег Жданов.
За його словами, однією з версій трагедії швидше за все є відмова техніки.
"Тут треба питання ставити набагато ширше, бо вся наша авіація радянських часів, як би ми не розповідали про наші перемоги, але у машин вік 40-50 років. Навіть якщо ми проводимо ремонти, то ймовірність відмови техніки максимальна через вік", — пояснює експерт.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...