За словами вченого, будівництво моста почали з установки центральної арки. Конструкція відразу дала осадку, оскільки була встановлена на пластичний пласт глини, який, за словами експерта, не тримає навантаження.
"На догоду пану Путіну змінили БНІП (Будівельні норми і правила - ред.). У грудні минулого року вони змінили пункт, в якому значилося: арочні мости можна зводити тільки на скельних породах. А там, де вони зараз будують цей фейковий міст - напівтвердий пластичний пласт глини, який, звичайно, не тримає навантаження, так як тримає скельна порода, граніт та інше", - розповів він.
Осадка конструкції, стверджує експерт, викликала цілий ряд проблем. "Те, що сідає, не так страшно. Але найгірше те, що сідають ці опори не однаково. Тобто в одному випадку метр, а в іншому півтора. Йде перекіс, і ось це дуже погано. Чому? Для того щоб потім вирівнювати поверхню, на якій там будуть, власне кажучи, рухатися машини, пароплави та інше, треба тоді піднімати одну опору до рівня другої, а це додатковий бетон і багато тонн ваги, і вона знову просадить цю опору, тому що її розраховували на одну вагу, а виявляється інша", - розповів Медовар.
Експерт впевнений, що будівництво Керченського моста - це помилка. Оскільки, крім м'якої породи, там є ще ряд проблем пов'язаних з високим пластом тиску.
"Нехай цей міст сам впаде. Він не простоїть там довго. На такій відстані будувати не можна. За новітніми технологіями, заллють бетон, застигне, а внизу то що? Де п'ятка опори стоїть? В глині напівтвердій", - констатує Медовар.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...