Інженерний об'єкт був із самого початку небезпечним і може завалитися будь-якої миті, - заявив в ефірі Обозреватель.LIVE еколог Олександр Соколенко, передають Патріоти України.
За його словами, об'єкт, не можна назвати безпечним з низки об'єктивних причин.
«Недарма ще за часів війни фашисти не змогли його побудувати. У радянські часи ніхто не брався за цей проект тому що там дуже складна геологія... Карстові порожнечі, які знаходяться на дні Керченської протоки. Їхній обсяг 20-30 метрів, будувати міст дуже складно», - пояснив експерт.
Соколенко наголосив, що ніхто не гарантуватиме безпеку моста в разі його споруди. «Якщо він не завалиться або там просто не почнеться деформація», - пояснив він.
«Будівництво впливає на течії до Керченської протоки, що з'єднує Азовське та Чорне моря», - сказав експерт.
Сформована екосистема порушується, зазначив Соколенко, і ускладнює міграцію морських ссавців.
«Багато питань щодо екологічної безпеки... Сьогодні контролю за Керченською протокою немає, жодна українська служба або інспекіця не може контролювати ситуацію і не може оцінити збиток, нанесений зовнішньому навколишньому середовищу цими роботами.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...