"Поки не пройде повний розгляд, що сталося з авіафінішером (Су-33, що впав у море 5 грудня - Ред.), я думаю, що польотів не буде. Тому що зараз там працює дуже крута комісія. Там полетить дехто з посад. Літаки — річ дуже дорога. Там хоч хтось і написав, що їхня вартість 35 млн доларів, але це їхня вартість новими. А ці літаки експлуатувалися, і треба говорити про залишкову вартість. Але це все одно не менше 25 млн доларів. Ось ми, виходить, втопили 50 млн доларів за 3 тижні", - заявив Баранець.
При цьому ситуація ускладнюється тим, що непрямою причиною падіння в море Міг-29 13 листопада також міг стати трос аерофінішера, який обірвався, припустив полковник запасу, військовий оглядач Михайло Ходаренок. "Тоді у польоті були три Міг-29. Перший здійснив посадку за всіма правилами. Другий зачепилася за трос аерофінішера, порвав його на високій посадкової швидкості 250 кілометрів на годину, і залишки цього троса перекинулися на сусідній трос і взагалі зробили посадку на якийсь час неможливою на палубу важкого авіаносного крейсера. У цей час третій Міг-29, який повинен був здійснювати посадку, йому дали завдання піти на наступне коло. Поки він діяв у зоні очікування, судячи з усього, у нього закінчилося паливо, зупинилися обидва двигуни, льотчик з цих причин катапультувався", - розповів Ходаренок.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...